Zengin olmamıza rağmen Fakir hayatı yaşıyorum ailem niye böyle?

Lüks araba yok. Ama alabiliriz sıradan normal arabalar aşırı pahalı kıyafetler yok sadece mücevhere para var evlere arsalara bide yemeğe diğer şeyler dışından çok para harcamıyoruz kız arkadaşım var askerî ücretle çalışıyor herşeyi var şok oluyorum istediği hayatı doyasıya yaşıyor ama para nerden geliyor anlamıyorum
Zengin olmamıza rağmen Fakir hayatı yaşıyorum ailem niye böyle?
Cevapla