Kişilik & Karakter Hayatınızda iyi ki mi keşkeler mi daha fazla? sevimliihatun Takip Et FenomenGuru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Yapay Zekaya Sor Selamm💚genel olarak iyi ki yaptım mı keşke yapmasaydım mı diyorsunuz? Hayatınızda iyi ki mi keşkeler mi daha fazla? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. İyi ki dediklerim daha fazladır 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı. Selam gadası 🙃İnsan ağzında sürekli keşke cümlesini kullanırsa hayatı zindan olur. İyi ki bu haldeyim demek daha iyi olur. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. hayatım da keşkelerim var sadece iyi ki dediğim bir tane bile bir şey yok 0 0 Yorumla
suumisali_ Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. İyiki'lerim keşkelerimi bastırıyor. Keşke demişken şu enfes şarkıyı da paylaşmadan edemeyeceğim.https://youtu.be/MyIEsjpDeXY 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Keşkeler daha çok çünkü geçmişte bazı hatalar yaptim oncin pişman olduğum şeyler çok.Ama elden bidey gemiyor maalesef 0 0 Yorumla
evapo0 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 487 cevap paylaştı. Keşkem sadece tek bi konuda var o da birine şans verip konuşmuştum keşke konuşmasaymışım diyorum son günlerde 0 0 Yorumla
Ahmettt555 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl İyiki yi yapabildiklerini için derim sadece ama keşkeyi yapıp pişman olunca ve yapamayıp içimde kalınca derim yani keşke daha çok. 0 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl İyikilerim daha fazla fakat keşkelerim de az sayılmaz. Umarım kahvemin tadının büyülü geldiği günlerim hep daha fazla olur 0 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı. Keşke demem çünkü her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum. Bu yüzden iyi kilerim daha çok 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Olaylara pozitif bakarsak her şey iyi ki yaşanmış ve şu anki ben olmuşum 0 0 Yorumla
Mr-Wednesday Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 851 cevap paylaştı. Bazı keşkelerimiz sayesinde olgunlaşıyoruz :) 0 0 Yorumla
seyyah3534 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı. İyiliklerim sağolsun.Her zaman iyiliklerim fazladır. 0 0 Yorumla
PolyannaLisa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çoğu zaman keşke dememeye çalışıyorum, hatalarım bana bir şeyler öğretiyor. İyikilerim daha fazla. 0 0 Yorumla
kafamıngüzelligi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Hayatımda hiç bişey fazla değil herşeyden azar azar var 😒 0 0 Yorumla
Gülüşadana Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Öyle büyük bir iyi ki var ki ondan önceki ve sonra ki keşkelerimin canı cehenneme ☺ 0 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Keşkelerim daha az. iykilerim daha fazla. 0 0 Yorumla
endîşnâk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. sanırım bu aralar keşkeler ağırlık basıyor 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Keşkeler 0 0 Yorumla
blondeaddict Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Saymadım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
İyi ki dediklerim daha fazladır
Selam gadası 🙃
İnsan ağzında sürekli keşke cümlesini kullanırsa hayatı zindan olur. İyi ki bu haldeyim demek daha iyi olur.
hayatım da keşkelerim var sadece iyi ki dediğim bir tane bile bir şey yok
İyiki'lerim keşkelerimi bastırıyor.
https://youtu.be/MyIEsjpDeXYKeşke demişken şu enfes şarkıyı da paylaşmadan edemeyeceğim.
Keşkeler daha çok çünkü geçmişte bazı hatalar yaptim oncin pişman olduğum şeyler çok.
Ama elden bidey gemiyor maalesef
Keşkem sadece tek bi konuda var o da birine şans verip konuşmuştum keşke konuşmasaymışım diyorum son günlerde
İyiki yi yapabildiklerini için derim sadece ama keşkeyi yapıp pişman olunca ve yapamayıp içimde kalınca derim yani keşke daha çok.
İyikilerim daha fazla fakat keşkelerim de az sayılmaz. Umarım kahvemin tadının büyülü geldiği günlerim hep daha fazla olur
Bende ikiside değil şükür fazla🙂
Keşke demem çünkü her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum. Bu yüzden iyi kilerim daha çok
Olaylara pozitif bakarsak her şey iyi ki yaşanmış ve şu anki ben olmuşum
Bazı keşkelerimiz sayesinde olgunlaşıyoruz :)
İyiliklerim sağolsun.
Her zaman iyiliklerim fazladır.
Çoğu zaman keşke dememeye çalışıyorum, hatalarım bana bir şeyler öğretiyor. İyikilerim daha fazla.
Hayatımda hiç bişey fazla değil herşeyden azar azar var 😒
Keşkeler artışta bu aralar..
Öyle büyük bir iyi ki var ki ondan önceki ve sonra ki keşkelerimin canı cehenneme ☺
Keşkeler ağır basıyor.
İyi ki. Nadiren keşkeler
Keşkelerim daha az. iykilerim daha fazla.
sanırım bu aralar keşkeler ağırlık basıyor
Keşkeler iyi ki ezer.
Keşke bak şu an yazarken bile dedim
Pişmanlıklar
Keskelerrr
İyi ki
Keşkeler
Keşkeler
Saymadım
İyikiler
iyi ki