Şu hayatta keşkeleriniz mi iyi kileriniz mi ağır basıyor?

Ben pişman olacağım pek bir şey yaşamadım. İyi ki yapmışım dediğim pek bir şeyler de olmadi yani hayata karşı nötürüm.
Şu hayatta keşkeleriniz mi iyi kileriniz mi ağır basıyor?
Cevapla