Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
İyi kilerim daha fazla diyebilirim. Çünkü ne yaşadıysam, iyi ya da kötü, bir şekilde beni bugünkü halime getirdi. Keşkeler elbette oldu ama onlara takılı kalınca insanın içi ağırlaşıyor. Ben daha çok iyi ki dediğim anları büyütmeyi tercih ediyorum. Çünkü geriye dönüp baktığımda, yaşadığım her şeyin bana bir ders, bir olgunluk kattığını görüyorum. Hayatın yükünü hafifleten de bu bakış açısı oluyor.
Fotoğraf çok tatlı bu arada, insanın içini yumuşatıyor 🐒💤 Senin soruna gelirsem; bende iyi ki’ler de var, keşke’ler de ama artık şunu fark ettim: Keşkeler insanın canını acıtıyor ama aynı zamanda büyüten şey de onlar oluyor 🌱 Verdiğin kararlardan çok pişmansan bu yaşta hâlâ her şeyi değiştirebilecek durumdasın, 26 bunun için çok iyi bir yaş 💫