
alıntı değildir..
#heartoffire

Olumlu şeylerden kazanım, olumsuz şeylerden ders çıkarmayı bilen birisi olarak yaşadığım her şey beni ben yapan birikimlerdir. Keşkelerin ve iyi ki çetelesini tutmuyorum bu yüzden
Keşke olan iyi ki var.
Diğer ikisi dengede sayılır.
Ne eksik ne fazla.
Sen "iyi ki tanımışım" dersin.
O kadar mutlu olursun onu tanıdığın için ama sana öyle bir hayal kırıklığı yaşatır ki senin en büyük "keşke" lerin olur.
Artık "değerlim" değil.
Ve artık bir "hiç"
Rica ederim yavrum 💋🖤
Keşkelerim vardır illaki ama hafızamda fazla yer ayırmıyorum onlara bu yüzden iyi ki daha çok😀
Teşekkürler bebeğim
Ricalar bebeim ❤💋
belli bir yaşa kadar keşkeler ile geldik.. aslında normal sonuçta deneme yanılma, hayatı öğrenme olayları.. belli bir yaştan sonra iyi ki dönemi başlıyor..
Cevap
9Cevap
Benim keşkelerim olmaz..
Aklıma gelen neyse onu söyler, onu yaparım. Bu yüzden geride ya pişmanlıklarım ya da iyi ki olur.
Bi terazisi olsaydı bu işin, keşkek daha ağır gelirdi eminim...
Keşkelerimin yerini neyselere bıraktım.
İyi ki dediklerim fazladır bu yüzden...
Keşkeler ile dolu hayatını iyi ki dediğim insanlarla dolduruyorum 🤷
Selam gadası 🙃
Bu yarı yarıya olur. Çünkü bazen keşke diyorum. Bazense keşke öyle olmuş ki iyi olmuş diyorum.
Bişey oluyosa iyi ki oluyodur, keşke demeyi sevmem yaptığımız şeylerin arkasında durmalıyız
İyiliklerim daha çok. Bunu bilinçli bazen de bilinçsiz yapıyorum. Her şekilde mayam sağlam )
Keşkelerin gidene gelene faydası yok o yüzden olanı yaşarım
İyikilerim daha fazla hep.
İyiliklerin bu arada yanlış anlamayın keyifli günler geceler yazan bir arkadaş vardı gitti acaba o sizmisiniz geri mi geldiniz acaba.
Keşke diyeceğim şeyleri yaparım.
Keskelerin faydası yok daha fazla olsa da :)
İyiliklerim fazladır benim..
Kesinlikle keşkelerim
Keşkelerim
Keskelerim fazla cünkü cok düsünen bir insanim
İyikiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?