İyikileriniz mi daha çok, keşkeleriniz mi?

İyikileriniz mi daha çok, keşkeleriniz mi?

Mutlu akşamlar herkese ☕

Güncellemeler
+1 yıl
Bu anket sadece benim mi önümemi geliyor.🤔Bir yere girilmiyor yaa
İyikileriniz mi daha çok, keşkeleriniz mi?
Cevapla