Hristiyanların bayramını niye kutluyoruz yılbaşından bahsediyorum?

Onlar biz Müslümanlarınkini niye kutlamıyor da biz onların yaptığı her şeye özeniyoruz pardon biz demeyim siz özeniyorsunuz
Hristiyanların bayramını niye kutluyoruz yılbaşından bahsediyorum?
Cevapla