Şimdi bana yardım eder misiniz düşünceleriniz nedir? Çok çirkinim. Dişlek bir insanım seda Sayan gibi yani tel tedavisi gördüm ama dişlerim iyice bozuldu. Bir burnum var akıllara zarar zaten uzaydan bir benim burnum bir de çin setti gözüküyor :). Her neyse stres yaptığım için sivilcelerim çıktı sol bacağım da çarpık biraz. Erkekler tarafından antipatik bulunduğumun farkındayım. Ama böyle olmayı ben seçmedim ki. bir de üstelik akrabalarım annem falan acayip güzel. Annem Hülya Avşara benzer. Ben nasıl çıktım o anneden pes valla. Bu arada yaşım 18 boyum 170 kilom 49. Velhasılı kelam hiç kimse beni sevmiyor çirkinim diye :((
Cevabın nedir?
Cevapla
Bende çirkinim çok kiloluyum. Yüzüm güzel degil boyum cok uzun. Ayaklarim büyük. Ana yapicak bisey yok. Zayiflamaya calisiyorum ama olmuyor. Bazen dış güzellikten daha öbemli şeylerde var. Sevgi saygi ozguven. Ben her ortama uyum sagliyorum. Daha doğrusu sağlamaya çalışıyorum. Ne olursa olsun onsalarin bana olan bakis acilari beni ilgilendirmiyor. Bende sevdim kiloluyum diye sevmedi beni istemedi. Ama bazen ozguvenin olmali sen cok mu guzelsin diyebilmeli karsindakine. Deme de sen. Ne olursa olsun istedigin kadar cirkin ol. Sen bu hayati kendin icin tasiyorsun nir baskasi icin degil. O yuzden kusurlarinida kendin icin duzelt. Gel konusalim bunu. Bende ayni seyleri yasiyorum. Dertlesiriz :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılhiç bir zaman kendi güvenini kaybetme bende dişlek bir insanım ama ben hayata küsmedim ben kendimi hep güzel gördüm kedime güvenim hep vardı bence sen kendini beğenmeye bak bir an önce ancak bu durumu böyle yenersin bence sen bir piskologa git piksoljik destek almanı tavsiye ederim belki bu yaşta aşk yaşamayacaksın daha ileriki yıllarda yaşayabilirsin ben 21 yaşındayım hiç aşk yaşamadım ama kendime güvenim var lütfen böyle düşünme bence senin pikolojin bozulmuş bir doktora görünmesi tavsiye ederim
00 Yorumla
Arkadaşım öncelikle kendini üzme vede şu düşünce oluşmuş artık sende salmissin kendini iyice ne bileyim dişlerin kötüymus seda Sayan gibi kadın dişleri kötü diye umudunu kaybetmemis ama türkiyenin en meşhur kadını kuafor ve doğru bir makyaj sayesinde sende güzel bir görüntüye kavusursun birde daha 18 yasindasin ölü gibisin arkadaşım sirkelende kendine bir bak sen kendine bakmazsan tabii çirkin gibi gorunursun ve baktirmak istiyorsan kendine seni en doğru yola bir kadın yönlendirecektir kuaför biraz güven ve kendine güven bunları unutmuyorsun bak hadi bakalım :)
02 Yorumla- +1 yıl
Hmm çok pozitif düşünüyorsun Sağol tavsiyelerin için ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoyun kilon da çok iyiymiş bende erkek olarak senin yaşadıklarını yaşıyorum keşke fotoğrafın olsaydı bence abarttığın kadar çirkin değilsindir
424 Yorumla- +1 yıl
Yoo abartmıyorum valla öyleyim
Cevap sahibi+1 yılGüzel giyin (açık saçık değil yakışanı giy) temiz ol ne kadar çirkin olursan ol birini bulursun en kötü benim gibi biri etkilenebilir kendine haksızlık etme bu kadar
- +1 yıl
Açık saçık giyinmiyorum kapalıyım zaten pantolon üzeri tunik falan giyiniyorum. Ama inan bana bütün erkekler güzelliğe önem veriyor. Where is the adalet?
Cevap sahibi+1 yılSeninle karşılaşmayı çok isterdim emin ol. kızlar da tipe bakıyor ne yapıcaz bilmiyorum ama üzülme yani değmez böyle şeyler için can sıkmaya
- +1 yıl
Aslında kızlar gerçekten tipe çok önem vermezler yani senin için pek de sorun yok. Asıl sen takma kafana ben alıştım zaten :)
Cevap sahibi+1 yılİnşallah çok mutlu olursun
- +1 yıl
İnşallah sende çok mutlu olursun olucaksın da inanıyorum ;)
Cevap sahibi+1 yıl:))
- +1 yıl
Sözü bitirdin kardeş @AmonHutep 😄😄😄😄👍👍
- +1 yıl
Bir dakika bu nikah kıyılamaz bana sorulmadı ki ;)
- +1 yıl
@AmonHutep Iyidi bu iyi
- +1 yıl
Hahahhaha ne guldum cok tatlisiniz siz amaa 😊😊 bulussaniza merak ettim neoldu..
- +1 yıl
Gorusmelisiniz :)) ♡
Cevap sahibi+1 yılArkadaşlar fanatik bir Gslı olarak maça gittim şu an yenilginin acısını yaşıyorum yorum yazarsanız sonra geç görürüm beni damat yapmışsınız sağolun çeyrek altın için de sağolun ama kızı rahatsız etmeyin bence hepinize şakalar için teşekkürler :)
- +1 yıl
Nerdesin bizi evlendirdiler resmen zor yetiştim :)
Cevap sahibi+1 yılBakırköy belediyesi yetki vermiş sonuçta bize soran olmadı altınımız bile hazır :))
- +1 yıl
Ya ama daha özel tasarım gelinliğim yok sonra Çırağan Sarayından başka bir yerde evlenemem :) şaka maks uzun zaman sonra bu kadar içten güldüm :)
Cevap sahibi+1 yılGüldüğüne sevindim ben de ilk kez evleniyorum sonuçta detaylara takılmayalım :))
- +1 yıl
Ama hala adını bile bilmiyorum :)
- +1 yıl
2nizde mi xper1 siniz özel mesaja geçin :)
- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/MlQY3a.jpg
Ay ortası geldi, sıkışığım şimdilik şöyle uzatayım :)
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
57
Cevap
133Cevap
bence fiziğini bu kadar dert etme sen de dünyaya böyle gelmişsin kendini sevip böyle kabul etmen senin için en hayırlısı güzellik görecelidir belki de birilerine göre güzelsindir kendini hemen böyle olumsuz konuşurak demoralize etme başka yönlerini keşfet eğer güzellik yönünden kendini mutsuz hissediyosan çok gül çok güzel bak insanlara bazen bir gülüş bir bakış bir duruş da karşındakini etkiler çok erkek var sevgilim çok güzel gülüyor bir bakışıyla beni benden alıyor diyen o yüzden sen de bu özellikler üzerinde yoğunlaş ve haline şükret sakat olabilirdin felç olabilirdin bazı uzuvların eksik olabilirdi herşeye rağmen aynanın karşısına geç ve pozitif ol
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl30+ yaşında bir erkek olarak cevaplıyorum, ona göre değerlendir.
Erkekler salaktır, hele de ergen erkekler süzme salaktır. O yaşlarda erkekler, ki ben de yaptım, sadece fiziğe bakarlar. Fakat yakında yeni çevrelere gireceksin, ki bu üniversite de olur, iş yaşamı da olur farketmez. Daha olgun insanlar ve erkekler göreceksin. Daha olgun erkeklerin fizik kadar kadınlığa ve özgüvene de önem verdiğini göreceksin.
Yaşın daha ufak, tenin de düzgündür. Makyaj yapma, her ne kadar kusurlarını kapatsa görsel olarak farklı bir yüz yaratabilsen de makyaj yapma pek fazla çünkü uzun vadede tenine zarar verecektir. Tenini korumaya özen göster. Kıyafetlerin çocuksu olmasın, ama kadınsı olacak diye de hayat kadınlarına dönme, kadınsılık ile normalliği bir arada yakalamaya çalış.
Entellektüel olarka kendini geliştir, birşeyler başar ve kendine güvenin yerine gelsin. Açık söylüyorum hiçbirşey kendine güvenen bir kadından daha çekici değildir.20 YorumlaGenelde çirkinim diyen kızlar güzel oluyor
güzelim diyen kızlarda çirkin oluyor
bence bu kız güzel :D195 Yorumla- +1 yıl
Haha hiçte bile güzel değilim gerçekten değilim hem güzel olsaydım M şahsı beni severdi kader utansın
- +1 yıl
Ee yani
- +1 yıl
Kafa buluyor dimi
+1 yılKizim hersey bakim.
Ebru gundesde carpik bacakliymis ondan hep uzun elbise giyermis. Makyajsiz gordunmu korkarsin.
hulya avsarin saclari seyrekmis ondan katli modeller modasi baslamis.
sen fahriye evceni makyajsiz gordun mu iyyy dersin.
millet kusurunu kamufle edip makyajla susle guzellesiyo. Sen ne sandin herkes dogal guzel mi? Ayrica ozguven cirkini bile cekici yapiyor azcik hayat tecruben olunca gorursun21 Yorumla- +1 yıl
Sağol dostum ama onların ufak tefek kusurları var benimse..
Gizli Üye(36-45)+1 yılvallah ayni ben seni cok iyi anliyorum hemde coook :( hep ezildim yok sayildim istenmedim birde sütüne öyle sözler duydumki hep evden cikmiyorum artik sen düsün. bazen bir söz bile gerekmez karsidaki insanin bakisi hareketleri bile anlatir herseyi. benimde burnum cok kötüydü mesela ameliyat oldum ama bir ameliyat neyi degistiriki ok burnum simdi güzel ama yüzüm hala cirkin sivilclerle dolu lekeler. benimde bacaklarim carpik :/ senin boyun yine var ben kücücük. allahin gücüne gitmesin ama bence cok büyük haksizlik diger kizlari görünce
00 Yorumlabenim tipimde öyle çok aham şaham değil fotodan bakabilirsin yani hatta ben bile geçmişte kendimden utandığım zamanlar olmuştu yüzüme bakan yoktu bakıyorlarsada sanki açıkda bir şey varmış gibi bakıyorlar o yüzden insanların içine çıkmamaya çalışıyordum kendine haksızlık etme bence mutlaka bir gün karşına seni beğenen seven biri çıkacaktır Allah kimseyi yalnız bırakmaz mutllaka kaderinde alınyazında biri vardır bizimkisi henüz gelmedi orası ayrı tabi...
20 Yorumlaya bak lisede bir edebiyat öğretmenim vardı allahım nasıl çirkin nasıl çirkinn..
ama kadın kültürlü, bilgili, donanımlı ve fit bir fiziği var yani kendini yetiştirmiş ve yakışlıklı bir kocası var.
ne demek istediğimi anladın mı? sende kendini geliştirir güçlü bir insan olursun ki bu erkekleri çeker.12 Yorumla- +1 yıl
Evet zeki olduğumu söyleyen çok erkek oldu ama bunu söyleyeenlerin çoğu aptal sarışınlara aşık oldu ;)
+1 yılbirde benim yaşadığıma bak benim deli gibi aşık olduğum kızı benim yanımda görenler benim için ağlıyacaklarını söylüyorlar o kız asla bana yakışmıyormuş felan filan ama ben kızı onun gölgesinden bile kıskanacak kadar çok seviyorum ama o beni peşinden söründürüyor hatta şu an beni gereksiz bir yere terk etti bile yaa ama onu çok seviyorum ama artık onunla uraşacak takattım kalmadı dönerse benim dönmezse ellerindir... sevgimi ortaya koyacak kadar mert ve cesurum ama peşinden koşacak kadar zavallı ve gurursuz deyilim...
04 Yorumla- +1 yıl
Üzülme kızın gönlünü almaya çalış belki döner
- +1 yıl
yok ben özür diledim o ise bana hayatında mutluluklar dedi bundan sonra ben nasıl ona döne bilirim o kadar basit olamam ben asla son kelimeyi o koydu ben deyil o dönmesi gerek haksız mıyım şimdi
- +1 yıl
Hmm ama neden ayrıldı ki
- +1 yıl
bak sana anlatayım belki sen daha iyi anlarsın..
sevgilimin kalbini kırdım ciddi bir konu özerine ama sonra hata yaptığımı anladım ve özür diledim ama o af etmedi benim onu özdüğümü söyledi sinirli biri olduğumu hep onun kalbini kırdığımı söyledi ama inan edin arkadaşlar konuştuğumuz ve tartıştığımız konu ilişkinin bitmesine neden olacak bir konu deyildi. bana hayatımda mutluluklar diledi bende artık uraşmadım sonuçta özür diledim ama o artık istemiyorum dedi...
Canım benım. Hepsi bakımdan geçer. makyajı sılındıgınde tüm kızlar çirkin. Çirkin değilsindir üzülme. Sadece buarada bakit harcayacagına netten güzellik sırlarını öğren. zayıfla eğer kıloluysan. bu sürecı ıyı kullanırsan. güzellesmeye yogunlasırsan eger 6 ayda fıstık gıbi kız olursun. sakın uzulme. BİŞEYLER YAP..
02 Yorumla- +1 yıl
Bakım yapıyorum ama atalarımızın dediği altın semer misali
Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Cirkinlikse derdin.. dis tedavini yaptirip , burun operasyonu gecireceksin.. sacini basini , kilonu duzene sokacaksin..10 kilo alacaksin.. hafif ama dogru bir makyajla da cok. cekici bir kadina donuseceksin.. bir dis bir burun cok sey degistirir emin ol.. deniz akkaya gordu bu ulke..
09 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ya bu operasyonları olmazsam yani benim merak ettiğim burnu büyük benle küçük ben aynı kişiyiz illa kusursuz altın orana sahip bir yüzüm olmak zorunda mı keşke herkes aynı yüze sahip olsa.
- +1 yıl
Butun altin oran degildir her zaman.. kendinle barisik ol ya da sevrn boyle sevsin demiyorum su an icin sadece... psikolojin bozulmus hayli.. ozguvenin bitmis ve takintili olmusdun bu konuda.. en en guzel cagin.. insanoglu sekilci ama kimse hokka burnun icin evlenmez seninke emin ol.. ama bu , senin soayal hayatini ve ozguvenini ciddi sekilde etkileyecrktir.. cirkinim. diyen sensin.. dis tedavisi , burun operadyonu , cilt bakimi ve on kilo almak.. bazen insanin kendini yeni bastan dizayn etmesi gerekebiliyor.. ayni sen. Buna gelirsek , iliskilerinin gelecegini zaten " sen" belirleyecek.. ama devamini...
- +1 yıl
Aslında evet güzel olmak istiyorum ama bu benim doğrum olduğu için değil insanların dayatması olduğu için istiyorum galiba. Televizyonda güzel kızlar dersanemde güzel kızlar annem güzel Kuzenlerim güzel yani ben güzel olmak zorundayım kendimi buna mecbur hissediyorum. Özgüven konusuna gelirsek 2 gün öncesine kadar özgüvenli olmaya karar vermiştim. Ne olursa olsun kendimi sevmeye karar verdim. Her neyse ben salak ben dersanede bir çocuk var mesela yakınından uç istemiyo en arkada ben varım benden istiyo benimle konuşuyodu falan bende bunun benden hoşlandığını sandım vee meğer bu benim yakın arkadaşıma ulaşmaya çalışıyomuş kız taş gibidir. Ayarla bana dedi. Hadi bu neyse sevmiyodum fakat 4 yıl aşık olduğum erkek en yakın arkadaşıma teklif etti benim yanımda kız Beren Saat gibidir. Bende anladım ki bu dünyada güzel değilsen bir hiçsindir...
- +1 yıl
Yok artık beren Saat çirkin mi yani. Evet anlıyorum kendim için de bu değişim şart yardımcı olduğunuz için çook teşekkür ederim ;)
- +1 yıl
deniz akkaya mükemmel bir örnek katılıyorum.
- +1 yıl
Güzellik görecelidir, herkes için herkesde aynı şeyi ifade etmez.
- +1 yıl
Orasi oyle.. ama genel gecer bir estetik anlayisi var insan beyninin.. normal kilo gibi.. kadinda, sekilli burun gibi.. kiz asiri zayif.. 10 kilo alsa su an , cok sey degisir.. eh burunu da torpuletirse , cok daha farkeder.. bu durum , ben cirkinmiyim diye fotograf atan bebek gibi egoist kizlarin durumundan azcik farkli gibi..
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendinle alay etmene bayıldım öyle insanlar çok yok bu çok güzel bir şey bence.
boyun kilon iyi ayrıca kız olduğum için belki önemi yok diyeceklerim ama dişlekler hoşuma gidiyor mesela benim dişler felaketti yaptırdım yaın doktora dedim ki biraz görünsün uzun yapın neden çünkü hafif dişlek olmak istiyordum :DD pek olmadı ama neyse :) burun dediğin nedir ya artık ameliyatlar çok pahalı değil ailenin durumu varsa anlat de böyle böyle çok takıyorum kafaya diye. bacak için bir şey diyemem çünkü bir fikrim yok :/ sivilceler olsun te derdin git bir cildiyeciye krem verir 2 tane geçer hepsi.
valla ben yazmaya kalksam benim de eksik kalır yanım yok mesela tüylerle inanılmaz sorun yaşıyorum. doğal saçlarımı görse millet benden kaçar. kendime güvenim yok benimde ama çaktırmıyorum :) burnu havada değilim o anlamda değil de belli etmiyorum sadece inan çok daha iyi00 Yorumlagaleri12.uludagsozluk.com/.../...C4%B1k_621937.jpg Ben güzellik diye birşey olduğuna inanmıyorum tamamen şükretmesini bilmeli insan yaşın genç daha ne oldum değil noluyolan demeli :)
22 Yorumla
+1 yılKimse mükemmel değil bebeğim npcn değiştiremez sin o halde ne ypcksn makyaj saç bakımı cilt bakımı güzel giyim bakim işte bakimmm bu seni guzellestrecek en azndan kendine güvenin gelecek mutlu olcksn bende brz da kilo al burun falan kilo ile küçülyo annemden biliyorum :) fizik de yerine oturur oh dha ne şimdiden kolay gelsn dyorm :)
00 Yorumlamerak etme kimse seni tipsizsin diye eziklemeye çalışmaz sen öyle hissetme yeter. bende tipsizim maymun gibi suratım var sadece nasıl giyinmem gerektiğini biliyorum kendime nasıl bakım yapmam gerektiğini. kısacası küçük mucizevi dokunuşlarla her şey mükemmel olabilir ^^
04 Yorumla- +1 yıl
İmajmaker mısın :)
- +1 yıl
Ya işte modacı gibi bir şey
+1 yılTel tedavisi gördün dişlerin bozuldu? Doktorun sana içten gözünmez tel takmadı mı? Ne biçim ortodontistmiş... Konu ilgimi çekti bende tel tedavisi görüyorum ondan neyse çirkinim demişsin bende öyle görüyorum ve şişkoyum da fakat biri daha böyle bir şey yazmıştı dün ona da dedim şans bu işler neleri var kız/erkek çirkin ama yanındaki güzel. Hayat bu belli olmaz hayırlısı neyse o olsun senin için.
02 Yorumla- +1 yıl
@Mysterious94. kardeşim benim yanlış anlama konuyu okurken gözüme carpti yorumun. kendine kötü demişsin sanırım. öyle yazınca kendin için profil resmine baktım çok tatlısın ayrıca tellerde kötü bir görüntü yok. gayet hoş ve tatlı bir kızsın kardeşim.
- +1 yıl
Teşekkür ediyorum @beni7nevladım
+1 yıl60 kiloya çıksan yüzün oturur güzelleşirsin... Kızım ne çirkinler gördüm yanında dalyan gibi delikanlı, parmağında yüzük... :D Haa erkeklere yanaş diye söylemiyorum ama umudunu yitirme, kısmette varsa bir gün evlenirsin... Yoksa istersen Adriana ol, insanın kaderi güzel olacak ;)
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle görmeden konuşmak imkansız. Ama bu hayatta evlenemez dediğimiz birisi öyle biriyle evlendi ki kıskanmadım desem yalan olur. Özgüvenini kaybetmemek ilk madde. İkincisi hayatta ne kadar başarılı olursan eksik düşündüğün noktalar o kadar insanlara gözükmez. Güzellik bir yere kadar emin olabilirsin. O bahsettiğim bayanın çok iyi bir mesleği vardı.
02 Yorumla- +1 yıl
Ye kürküm ye diyorsun. Olabilir. Bu arada ikiside aynı meslektendi ;)
İnsanda biraz özgüven olacak. Tipiyle dalga geçilen çok arkadaşım vardı ama özgüvenleri tamdı konuşkan sempatik cana yakın insanlardı. Ben de böyle hissederim çoğu zaman saçlarımı yapmayınca çirkin hissederim kendimi ama konuşkan olmaya çalışırım bu sayede de sohbet benden sorulur :d
02 Yorumla- +1 yıl
Taktik iyiymiş
+1 yılsenide o üstün o mükemmel o müthiş Allah yaratıysa ve yeryüzünde ve göklerdeki bütün canlılardan en kıymetlisi insanoglu demişse bilki üstün zeka yetenekli bir canlısın kendini insanlarla degil hayvanlarla kıyasla degerini bil. Ayyh imana geldim ^^
10 Yorumlabir arkadasim vardi oda uzun burunluydu kemerli falan, cok da zayifti ve cirkin gorunuyordu. Bir kizdan red yedi isi inada bindirdi burnuna estetik yaptirdi dislerini duzelttirdi vucut gelistirme yapti oldukca bakimli ve şık giyinmeye başladi su an bildigin yakisikli bir adam, abartisiz kizlar pesinde. Yani diyecegim o ki tipsizim deyip kendini soyutlamak çirkinligi kabullenme seklidir. Bir isyan dalgasi gerek sana arkadasima oldugu gibi :)
00 YorumlaKimse dört dörtlük değil ki canım bende kiloluyum ama kendinle barışığım kendime saygın var ve kendimi eksiklerimle seviyorum herşey bunda bitiyor iste. Bir psikoloğa gitmeni öneririm doğru ve sağlıklı düşünme konusunda yardımı olabilir dünyada herşey sende başlayıp sende biter kendini sevmenle başla ise seni dış görünüşün için sevmeyenler bırak sevmesinler zaten ikiyüzlüdürler şanslısın yani ama kendinle barışmalısın ;)
00 Yorumla120-130 kilo olup tır gibi kasası olan kızların kendine güveni var senin neden yok ben bunu anlamıyorum. böyle dediğime bakma bendede sivilce izleri olduğu için özgüven kalmadı 1.87 boyum var kilom'da yerinde ama 1.60 boyunda benden tipsiz heriflerde bende kat kat fazla özgüven var neyi yanlış yapıyoruz anlamıyorum ki.
03 Yorumla- +1 yıl
Demekki bizim özgüvenlerimizi zamanında birileri yok etmiş
- +1 yıl
Aynen olmuyo
Bu senin seçimin olmadığı gibi hayattan umudunu kaybetmişsin. Bu çok sakıncalı bir durum kendine olab özgüvenini asla bırakma. Bilimse olarak kanıtlanan deneylerde hayattan umudunu kaybetmeyen sosyal olan çirkin insalar da diğer insanların gözüne güzel ve hoş görünmektedir. Her malın bir alıcısı vardır. Kafanı fazla yorma sosyal olmaya bak :)
02 Yorumla- +1 yıl
Mal derken
Allah'ın yarattığı kul hiç çirkin olur mu? Bende senin gibi düşünüyodum ama zamanla aştım bu düşüncelrimi.. Ne var yani erkeklrle konuşamıyosan.. Benimde dişlerimde tel var sivilceliyim..18 yaşımdayım 160 boy 43 kiloyum.. Tamam bende kafama takıyorum bazı konuları ama hayata küsecek kadar değil.. :) Kalbine göre insan çıkacaktır karşına :)
00 Yorumla
+1 yılSen kendini soyutlamışsın çevreden. Eminimki senden çirkinler güzelim diye geziyodur ortafa. Fiziğin iyi , biraz bak kendine cildin kötüyse maske falan yap saçlarını ön plana cıkart kendını güzel hissedersen güzelsindir zaten. Hepimiz belli bir zamanda kendimizi iğrenç hissederiz. Ama çevrenin ne düşündüğünü boşver sen kendini iyi hisset zaten hiç kimse mükemmel değil. Seni her halinle kabul edebilmeli insanlar.
00 Yorumla
+1 yılSeni gormedim yuzun hakkinda bir yorum yapamam lakin icindeki guzelligi gorebiliyorum bunun disinda seni sevecek kisi yuzun gozun icin degil yuregindeki guzellik icin sevmeli yoksa yuz guzelliyi icin sevecekse biri hic sevmesin bunu unutma tatli kardesim yanlis kalpte olmaktansa yalniz kalmak en iyisidir
10 YorumlaGüzelliği insan kendi oluşturur giyiminle saçınla başka şeylerle etkileyebilirsin insanları. X kişisi sevmiyor diye kendini çirkin ilan etseydi herkes çirkin olurdu. O işler güzelliğe bakmaz ki git spor salonlarına fit bir vücut yap saçlarını uzat bakımlı bir şekilde makyaj yap çirkinlik falan kalıyor mu o zaman gör kendini.
00 Yorumla
+1 yılbence kendine haksızlık etme. tamam bende kendimi güzel blmuyorum ama sunuda bilmelisn ki herkesin kendine yakısanı vardır. bunu bu kadar dert etme bitazcool olmaya calış kendi havanda o zmana ilgi cekici bir yanın mutlaka olur. hersey sein elnde unutma sivilcilerin dişlerin bunlar hep geçici seyler biraz bakımla sende herkes gibi olablrsn
00 Yorumlaneden böyle bişey düşünme kararına vardın ki? Mutlaka seni beğenen bir erkek vardır. Seni bir kişi iki kişi beğenmedi diye depresyona girip kendini üzmeye hakkın yok bence. Çirkin diye bişey yok her kız güzeldir. Dışı güzel olmasın iç güzelliği yeter. Sen çirkin değilsin kendini kandırma.
02 Yorumla- +1 yıl
Off o beğenmiyo ki beni
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsanın dışı değil içi güzel olmalı. Çünkü somut olan her şey sahte ve geçicidir.
Ayrıca güzellik ve çirkinlik görecelidir , çirkin yoktur bakımsız vardır bakımlı olduktan sonra herkesin bir beğeneni çıkar
kilon çok az bunun için fitness yapmalısın
fitness sayesinde vucudun düzelicektir
yüz konusundada sivilcelerden kurtulmalısın
en önemlisi ne olursa olsun kendini üzmemelisin. Değmeyen kişiler için kendini paralamaya değmez seni gerçekten seven kişi dışını değil içini sever.05 Yorumla- +1 yıl
Sağol benim için uzun bir paragraf yazmışsın ama ne desen de bu olay böyle
Cevap sahibi+1 yılBu olayın böyle olduğunu düşünmeni sağlayan şey psikolojik durumun. Aşağılık kompleksine girmen anlamsız. Tahminen ilerde aşağılık kompleksine bağlı olarak yükseklik kompleksi yaşayacaksın buna bağlı olarak obsesif kompulsif bozukluklar ve ağır psikolojik sorunlar çıkacak.
Senin yaşadığını yaşaman muhtemel şeyleri yaşadım. Her şeyden çok sevdiğim bir kadın beni tip olarak beğenmemişti. İnsanları bu kadar umursamak anlamsız. Çünkü düşünen birisi için insanlar aptaldır..- +1 yıl
Tırstım şimdi bu rahatsızlıklar falan yaşayacak mıyım doktor bey ;)
Cevap sahibi+1 yılKendini çok kaptırırsan yaşayabilirsin. Yaşadığım için söylüyorum bu arada doktor değilim :)
Umursamamak gerek insanların aptal olduğunu fark ettiğin an bunu anlayacaksın- +1 yıl
Doktor değilsinizdir de tıbbi terimleri duyunca öyle sandım :)
Değerli kardeşim!! Öncelikle kendinle barışık olmalısın. Sen çirkinsin de herkes çok mu güzel? Eğer sen kendini çirkin görürsen, herkesin seni öyle gördüğünü düşünürsün ve doğal olarak yanlış yaparsın. Çirkin değilsin. Boyun ve kilonda çok iyi. Bence bu karamsarlıktan bir an önce kurtul ve kendinle barışık olmayı öğren. Biraz da kendine bakım yaptın mı herşeyin düzeldiğini göreceksin. Bana kalırsa kompleks yapmışsın...
00 Yorumlatoplumumuzdaki 10 kızdan 6 sı anlattığın özelliklere sahip. Onun içün çok üzülecek birşey yok. Önemli olan sağlıklı olmak. Çirkin bir insan seks yaparken daha mı az zevk alıyor? Tabiki değil. Burnun estetik ile biraz ufaltılabilir. Dişlerin de az da ola şekle sokulabilir. Uzun boylu olman ve kilolu olmaman bir avantaj. Güzel kızlara göre bir gömlek aşağıda olsan da diğer özelliklerini geliştirerek daha kaliteli bir hayat yaşayabilirsin.
00 YorumlaKimse sevmiyor derken? Beni sırf dış görünüşüm yüzünden sevmeyen adamın ben amk.. Çokta umrumda olmaz emin ol. Ha bide çirkin şansı var sende hadi yine iyisin yani : )) Şaka bir yana da sana bir kitap önermek istiyorum okuyacaksan alırım de okimicaksan formalite icabı tamam diyip geçme
Kitabın Adı S*ktir Et ; John C. Parkin'in bu komik ve ilham verici kitabı sana özgüvenini geri kazandıracagına garanti vere bilirim emin ol. bir nevi terapy gibi ; )00 YorumlaÇirkin kadın yoktur spor yapmayan kadın vardır. Bence sen kendini çok abartıyorsun eminim anlattığın kadar çirkin değilsindir. Biraz zayıfsın kilo al bence. ayrıca daha gelişim çağındasın vücudun oturdukça zamanla güzelleşirsin merak etme
10 YorumlaValla bizim gördügümüz seyleri baskalari görmüyor, bence takma kafana her insan güzeldir :) biraz bakimli olsan cok güzel olursun inan (: önce kendini sevmekle basla unutma sen kendini seversen baskalarida seni sever, aynaya bak ve sen cok güzelsin be de ;)
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ;)
Gizli Üye(36-45)+1 yılAntipatiğim demişsin. Ama o tiple olmuyor ki karşındakinin seninle olan izlenimiyle alakalı çirkin olabilirsin ama sempatikliğinle onu gölgede bırakırsın yazı tarzın ve kendini biliyor olman güzel bir durum tip için yapılacak birşey yoktur ama dikkat çekmeyi bilirsen ki biliyorsun erkekler için ilk tercih olmayabilirsin ama son tercihleri önemlidir:d sempatik tavırlarınla bir erkeğin sonu olabilirsin ;)
02 Yorumla- +1 yıl
Ne biliyim tiple orantılı değil midir sempatiklik ve antipatiklik beren Saat sempatik ama Kibariye antipatik bence
Cevap sahibi+1 yılTam tersi ;) kibariye güzel olmasa da çok sempatik bir kadın. İnsancıl güleryüzlü hep pozitif. Delikanlı kız derler ya o hesap işte :) sen tipine değil içinden geçen güzelliklere bak güzellik bir süre sonra geçip gider tip çabuk değişir ama düşüncelerin değişmesi zordur kaldır at bu kafayı sen emin güzel olmamakla çok şey kaybetmiyorsun o gördüklerin sadece bir heves.
Sen ergen doneminde seni beğenmeyen şahsiyetin tavrından dolayı bunu dusunuyosun başka şahsiyetler cıkıcak zamanla sen istemeyeceksin o zaman daha çok kuçuksun kuçugum... Uzme kendini...
02 Yorumla- +1 yıl
Ahh abi mi diyim küçüğüm dediğinize göre benden büyüksünüz. Ama insanın gururu kırılınca düzelmiyor
- +1 yıl
Bişey yapman gerekmez bence ben hiç çirkin kadın gormuyorum sokakta hepiniz çok güzelsiniz.. annesiniz eşsiniz sevgilisiniz kızımız ablamız o kadar tatlısınızki siz olmasanız dünya ne olur bir düşünsene.. Dünyada ne kadar erkek var dusunsene seni M begenmediyse alfabeden bir harf eksilmiş olur diğerleri sana tapıcaklar belki bilemezsin.. saçlarını tara bir güzel güzel gül aynadan butun dünyaya inat ve sevmeyenleri kanser edecek umursamaz içten ve deli dolu gör o zaman sen güzel nasıl oluyormuş..
bir kız bana dedi ki yüzün aynı g*tüme benziyo başka bir kız da beni çok beğendi yani sen her erkeğe göre çirkin değilsin ki sence ben tipsiz miyim bana bütün arkadaşlarım diyor ki sana bir kızın bakması için o kızın gözlerinin kör olması şart
00 Yorumla
+1 yılDış görünüsün bir önemi yokki. Önemsemeyen cok beyefendi erkekler var ayrıca. Çok kafana takiyorsan burun ameliyati ol. Bacaklarinida dolgu ile düzeltiyorlar diye biliyorum.
Öndeki 4 disinede implant yaptir.
Bana sorarsan hic gerek yok15 Yorumla- +1 yıl
İmplant mı cidden işe yarıyor mu
- +1 yıl
Araştır yeni diş oluyor o. Ama bildiğime göre bin tl tanesi
- +1 yıl
İşe yarasın da para hallolur bir şekilde :)
- +1 yıl
Bence bu kadar önemseme dis gorunusunu benimde kendimde begenmedigim seylerim var. Ama dert etmiyorum sende etme
- +1 yıl
Dış gorunusunu*
Suratinin ortasina kafa atarsam gorursun. Bu ne hal kizim? Kendinle barisik ol biraz! Hangimiz kusursuz dort dortluguz?
42 YorumlaBir zaman sonra insanlar güzelliktense içe bakar karaktere bakar içini ferah tut herkesin bir alıcısı vardır erkeklerden cekınme senı sırf güzelliğin için seven arkadaşların varsa zaten gerçek değildir onlar rahat ol
00 YorumlaBence bunun çirkinlikle alakası yok, özgüvenin yok. Allah seni böyle yaratmış. Ne olursa olsun kendinle barışık olmalısın. Seni beğenmiyende dönsün kendisine baksın. Ne güzeller var beyinleri boş, ne yakışıklılar var beş para etmez. Haline şükret. Bacağın, burnun ya da dişlerin olmayabilirdi.
00 Yorumlaboy-kilo orantın çok iyi, yüzünü de görmeden bir şey diyemeyiz. belki de çirkin değilsindir de kendini öyle hissediyorsundur. çirkin olmayı kabullenmişsindir, kendini buna programlamışsındır.
02 Yorumla- +1 yıl
Valla çirkinim ki M şahsı beni değil Beren Saat kılıklı kızı sevdi
kaedeşim bendede vaar böyle bir sorun vew ben bir erkeğim çevremdeki insanlar benimle hep dalga geçer falan surekli dışlanırım herkez bana acır gözle bakar o kadar çirkinmiyim bilmem ama bazen kendime bile güzel göründüm oluyo sonra yine aynı sen kendine iyi bak gerisini koy ver boşver sen kardeşim hiç birşey snin hayatından önemli değildir takma sn kafana
00 Yorumla
+1 yılgözlere dikkati çek saçlarını uzat mesela farklı detaylara topla dikkati ve kültürlü olmaya bak el tırnak dikkat et işte sivilceler için krem kullan imex.
00 Yorumla
+1 yılSenin tek sorunun psikolojik. Dünya'yı nasıl algılarsan öyle görürsün, her şeyden önce psikoloğa git, o sana yardım edecektir. Sonrasında bu ağladığın zamanlara ağlayacaksın, ben ne kadar saçma düşüncelere kapılmışım diye..
00 Yorumla
+1 yılyaşın ufak daha her kör satıcının bir topla alıcısı vardır strese girme kaderındekı ınsanı bekle kımseye açılmana gerek yok bazı erkekler sadece dürüstluk ister güzellık değil iyi kullan
02 Yorumla- +1 yıl
Şimdi bu cümledeki kör topal ben mi oluyorum :)
- +1 yıl
yok kusura bakma şöyle demek istedim herkesın bır alıcısı var yanı nasıl herşey çift yaratılmış benımde kusurlarım var tabı benım tamamlıyacak bırı lasım dört elle hayata sarılacam ama 2 elım var 2 el daha lasım :P
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynı durumdayız gerçekten benimde bir burnum var bela ya bela gözlerim büyük ama gereğinden fazla sivilcelerim ve az çok benlerim var ben günlerce ağladım dalga geçiyolar bende gülüyorum çünkü komik biriyim yani öyle olduğumu söylüyolar ama ben erkeklerle konuşamıyorum hele espri hiç yapamıyorum otobüste felan yüzümü dönemiyorum başkasına bu ne çirkin kız diye düşünceklerini bildiğim için
01 Yorumla- +1 yıl
Estetik olabilirsin...
Niye dış güzellik para mı ediyor ki. Bak bülent ersoy a onun bile hayranları var gerisini sen düşün.
12 Yorumla- +1 yıl
Bülent Ersoy mu
böyle kendini çirkin hissedenlerin ilk güleryüzlüye kendini teslim etme gibi bir alışkanlıkları da oluyor. öyle hatalar yapmayın.
bunn haricinde sizi tipiniz için sevecek zırtapoz sizi sevmiyor diye de üzülmeyin. önemli olan karakterdir.00 Yorumla
+1 yılSevip sevilme güzellikle oluşan bir kavram değil o kişilikle alakalı.. ama beğenip beğenilmeme güzellikle alakalı , nedense belki inanmıycaksın çirkn kızlar çok hoşuma gidiyor
02 Yorumla- +1 yıl
İnanmadım
+1 yılIs hayatina yonel. guzellik onemli degil. bana da burnumun buyuk oldugunu soyluyor kizlar ben guluyorum. Ama isimde çok basariliyim. Cok iyi konuma geldim. kendimle barisik olmam Sayesinde. ticaretle ugras ok u massa an.
00 YorumlaÇirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır :) Çirkinim diye bu kadar salma kendini.. Geç aynanın karşısına, müziğini aç. Saçlarını, makyajını yap. Boyun kilonda çok iyi. Kendi bedenine göre kıyafetler edin. Bir sorun kalmayacak emin ol :)
00 YorumlaBen de çok çirkinim :D ama düşüncelerimi, hayalgücümü, yaptıklarımı, konusma şeklimi falan seviyorum. Bu yüzden özgüvenimde yerimde. :D sen de sev kendini ben pek umursamam diger insanları :D
02 Yorumla- +1 yıl
Umursamaz olmak en büyük hayalim
ben de öyleyim obez bir insan değilim kaslarım dahi var ama gel gelelim tip kötü olunca kızlar nefret etmekten başka bişi yapmıyor hiç bir kızın hayatım boyunca beni insan yerine koyduğunu görmedim.
00 Yorumla
+1 yılŞükret haline ya benim de yüzüm güzel ama sadece yüzüm boy desen 1.55 ve esmerim. Böyle olmaktansa sen daha iyisin
00 Yorumla
+1 yılŞükret Sağlığın Yerinde Düşünsene Göremeyen Duyamayan Yürüyemeyen Bir çok İnsan Var Haline Şükretki Sağlığın Yerinde:)
10 Yorumla
+1 yıley gizli kullanıcı kardeşim bakımlı ve temiz ol. gerisi teferruat olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerseyi gectim. Sadece 170 boy 49 kiloya odaklandim. 170 cm 49 kg isen cirkin degilsin. Ben 165 49 um asil ben cirkinim cooooook kisa ve cooooooooooooooook sismanim :'(
00 Yorumla- Sağlık konusunda 572 cevap paylaştı.
+1 yılSakin ol. Elbet seni sevecek biri çıkar karşına. Metin ol evladım!
00 Yorumla - Devamını Gör (130)
Devamını Gör(175)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar