Çok çirkinim. Bu yüzden kendime güvenim kalmadı. Ve insanlarla özellikle erkeklerle konuşamıyorum çünkü çirkin olduğum için kendimi ezik hissediyorum?

Şimdi bana yardım eder misiniz düşünceleriniz nedir? Çok çirkinim. Dişlek bir insanım seda Sayan gibi yani tel tedavisi gördüm ama dişlerim iyice bozuldu. Bir burnum var akıllara zarar zaten uzaydan bir benim burnum bir de çin setti gözüküyor :). Her neyse stres yaptığım için sivilcelerim çıktı sol bacağım da çarpık biraz. Erkekler tarafından antipatik bulunduğumun farkındayım. Ama böyle olmayı ben seçmedim ki. bir de üstelik akrabalarım annem falan acayip güzel. Annem Hülya Avşara benzer. Ben nasıl çıktım o anneden pes valla. Bu arada yaşım 18 boyum 170 kilom 49. Velhasılı kelam hiç kimse beni sevmiyor çirkinim diye :((
Çok çirkinim. Bu yüzden kendime güvenim kalmadı. Ve insanlarla özellikle erkeklerle konuşamıyorum çünkü çirkin olduğum için kendimi ezik hissediyorum?
Cevapla