Herkesle anlaşamama, seçici olma, özellikle başkalarının yaptığı terbiyesizliklere tepki verme, delilik belirtisi mi?

Bi bipolar raporum var diye , bana soruda bahsettiğim kişilere tepki vermek istediğimde , mesafe koyduğumda, sen herkesle anlaşmak zorundasın , başkalarının verdiği tepkilere de susmak zorundasın, anlaşmazsan yoksa seni psikiyatriye yatırırız ya da yatarsın, diyorlar? Bu, saçma değil mi?

Herkesle anlaşamama, seçici olma, özellikle başkalarının yaptığı terbiyesizliklere tepki verme, delilik belirtisi mi?
Cevapla