Benimle aynı düşünmeyen insanlara karşı çok kabalaşıyorum başkalarının fikirlerine nasıl saygı duyabilirim?

Bugün akpli diye sövüp hakaretler ederek iletişimi kestigim dördüncü kişi olunca artık bunu öğrenmeye karar verdim. Tamam karşı taraf saygı duymuyor diye ben de saygımı bozuyorum ama ben büyüklük bende kalsın istiyorum o yüzden benimle aynı düşüncelere sahip olmayan insanlara karşı sakin kalabilmeyi istiyorum. Bunu nasıl başarabilirim?
Benimle aynı düşünmeyen insanlara karşı çok kabalaşıyorum başkalarının fikirlerine nasıl saygı duyabilirim?
Cevapla