Açık alanda, insanların olduğu yerlerde fotoğraf çektirmeye utanır mısınız? 💛🧚🏻♀️


anaa fotoğraf bana bişeyi hatırlattı ya böyle bi eşofman takımı alacaktım gri ya da ekru renk onu hatırladım soru sayesinde 😂 iyi oldu bak ha 😀
Cevap
11Cevap
Hayır hiç utanmam.
Çok fotoğraf çekilmem. Arkadaşlarla gezerken bazen çekiyoruz o kadar. Ama hayır, utanmam.
hayir tabiki.. neden utanilir boyle bir durumdan ki?
Utanmam zaten fazla da fotoğraf çekilen biri değilim
Genel anlamda fotoğraf çekilmeyi sevmem hele açık alanda hiç çekilmem insanlar bön bön bakıyor
Fotojenik birisi değilim o yüzden fotoğraf çekilmeyi çok da sevmiyorum
Utanmam pek çekilmem zaten ama öyle utanmalarım yoktur
Evet ya bir garip oluyor dkjsd
Utanmam da fotoğraf çekilmeyi seven biri değilim.
utanmam ama sevmiyorum da pek
Normalde de çekinemiyorum.
Çekinmeyi sevmem genel olarak
Hayır utanmam
Bazen
Utanmam
Utanırım
Hayır.
Hayır
Yoo hayır
Utanmam.
Evet poz vermeyi de bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?