Dışarda selfie veya fotoğraf çekerken utananlardan mısınız?


Ben genelde zaten fotoğraf çekilmekten hoşlanan biri değilim. Normal fotoğraf çekilirken hem de selfie falan çekerken birazcık kasılıyorum. İşin açıkçası çok hoşuma gitmiyor selfi falan çekmek. Sanki bütün herkes biliyormuş gibi hissediyorum o anda. Bu da ben de ekstra bir gerginlik yaratıyor
Cevap
15Cevap
Fazla fotoğraf çekmem hoşlanmam nedense.
Ama çekileceksem dışarda bir yerde kasmam kendimi.
Hayır, utanmam ancak fotoğraf çekilmeyi sevmiyorum. Nadiren fotoğraf çekinirim.
Çok sık fotoğraf cekinmem ama cekersemde utanmam
Fotoğraf çekmeyi hiç sevmiyorum. Bu yüzden de rahatsız olmuyorum 😀
Çok foto çekilmeyi sevmem. Az ve öz fotom vardır. Utanmadan çekerim. Bu karizmaya bakıp sevaba giriyorlar :D
ne utanıcam ya bir ara arkadaşlarla ormandayız ama nasıl sıkışmısım ben köşede işerken manyak arkmdan selfie yapmış olaylar olaylar:)))
Ayda yılda bir çekinirim zaten onda da utandığimi hatırlamıyorum.
Tek çekersem utanırım ama biriyle çekilirsem utanmam.
Hayır hatta başkalarınin fotoğraf karesine dahil olup poz vermeyi severim 😂
Hayır çekinmiyorum. annem sürekli kızıyor çekme elalem bakıyor diye😅
Hayır utanmam zaten bu benim yaptığım bir şey değil fotoğraf çekmem anı yaşıyorum ben
Utanmak değilde yanlış anlaşılabilir diye endişeleniyorum bazen.
Ama foto çekibmeyide pek sevmem zaten
Çekinmeyi*
hayır utanmam. anormal şeyler yapılınca utanır insan bu çok doğal bir durum :)
Utanırım ve genelde tek başıma değil de kalabalıkla birlikte çekilmekte sorun yaşamıyorum.
Evet maalesef bende böyleyim çok fazla fotoğraf çekilmiyorum.
Cok nadir cekerim Evet genelde utanirim😅
Hiç mi hiç utanmam. Rahat biriyimdir
Evet utanırım o yüzden cekilmiyorum😊
Utangaçlıktan değil ama çekmem aklıma bile gelmez
Evet herkes bakıyor gibi oluyor. 🙄
Fotoğraf çekme alışkanlığım yok
utanmam ama sevmem de..
Utanmam
Hayır utanmam.
Hiç çekmem
Utanmam her yerde çekilirim
Hayır utanmam
hayir utanmam :)) hemde hic
Utanırım
Olduğum ortama bağlı
Biraz 😂
Birazcık çekiniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?