burada çok kötü oldu hastanede yatıyorum ve burdan o an nasıl çıkacağımı şaşırdım, çıkamadım..😒

burada çok kötü oldu hastanede yatıyorum ve burdan o an nasıl çıkacağımı şaşırdım, çıkamadım..😒

Hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor. Hemen nereye girsem diye düşünüyorum. Çok depremler gördüm. Ama genelde iş yerinde prefabrik veya konteyner da olduğum için çok korkmadım. Evde veya bina da denk gelirsem korkuyorum. Bir ara Çanakkale de çalışırken çok depremler oluyordu. Arkadaşların evi en üst kattaydı. Onlara oturmaya gittiğimiz de korkardım sallandıkça.
Korkma ya bir şey olmaz. Hayatımda tanıdığım pandaları yeniden gözden geçirmem gerekli.
Senin gibi bir pandanın yanında onunla ejderha 🌹😍
Yakın olmalıydı senin gibi panda bana.
Öyle tabii kim demezdi yumuşak yumuşak sarılmayı bir pandacıka 😂
Pandaların diyorum tüylü ya ne güzel vurdu yumuşak yumuşak sarılması senin gibi pandacık'a
😊😊😊?
geçenlerde olan depremde alt katta tv karşısında uyuyakalmışım gece yarısı bi uyandım önce başım dönüyo da uyandım sandım deprem olduğunu fark etmem 2 sn mi falan aldı tvnin sallanmasından anladım sonra evi galeyanlara getirdim resmen kimse duymadı benden başka kalkın deprem oluyo diye korkan kişi bendim yani iyi ki üst kata odama çıkmamışım yoksa inerken merdivenlerden kesinlikle yuvarlanırdım yere ve bu felaket olurdu 🥺
Geçmiş olsun. Ben soğukkanlı biriyim , panik yapmam hiç. Evdeysem bir kolonun yanında çömelip durmasını beklerim durunca da sakince merdivenlerden inerim
Teşekkür ederim
Çok kötü bir his o an bir şey düşünemiyorsun
Cevap
31Cevap
Kendim geliyorum, geçmiş olsun
O da iyi
ben 99 depreminde İstanbul'da evde tektim ne o zamanlar 10 yaşındayım ne korkmuştum sonra 6.5 5.8 ne bilim geçenlerde 6.0 geçirdim sakin kaldım dua ettim evimiz en üst kat bina sağlam çatlak yok ama sallantı sesi vs gece sessizliğinde zor ya
sakin olucaksın başka yapacak bir şey yok sonra ortamı boşaltıcan
Acaba önce hangi duvar yıkılacak diye bekliyorum ben..
Öncellikle hastane yatıyorsun heralde geçmiş olsun neyin var?
Deprem olduğunda aklıma annem gelir evdeysem güvenli alana geçip soğukkanlı bir şekilde beklerim dışarda isem annemi ararım.
gece sallandık. uyuyordum ne güzel bi uyandım sallanıyoz. oturağıma geldim sağa sola baktım bişey var mı diye geri yattım. bu kadar vurdumduymazım işte
Ben bu hayatta vurdumduymaz olarak yaşanması gerektiğine inananlardanım. yaşım 43 saçımda 1 tane ak yok daha kardeşim. öleceksek vakti geldiğinde öleceğiz zaten. buna hiç bir şey engel olamaz.
Sadece sevdiğim kim varsa yanımda olmasını istedim o an.(Geçmiş olsun bu arada)
Sallanıyoruz ne gelsin aklımıza sevdiklerimizden başka :D
Ben çok yaşadım ilk küçükken yaşadım çok korktum
Saolun
Acaba nereye yatsam üstüme çökmez diye daha sağlam yer bakıyorum 🙂
1999 Marmara depreminde henüz 4 yaşındaydım İstanbul'da beşik gibi sallandigimi hatırlıyorum çok korkmuştum tır tır titriyordum deprem sonrası şans eseri bina yıkılmadı ama çok kötüydü herkes 1 kaç gün dışarda yattığını hatırlıyorum
99 depreminde ev Karton kutu gibi sallanmıştı kadın komşular yanlarına makyaj çantalarını almışlardı
🤣
Kesinlikle 😄
Düşünsene kadının makyajsız bir şekilde depreme yakalandığını 😅
Bende çok korktum ya sallantı bile yetti
Burada derken nerede Antakya'da mi?
Samandağ'a kadar hissedildi mi ya?
Sen Samandağ'da misin?
Mınnına yani :))
Ahahahah:) Bizden bizden biriyle karşılaşmak güzel :))
5 şiddetinde depremle ne hastanesi yavrum
Mersin'de hıssetmedık
Ne zaman biteceği. Geçmiş olsun cümlemize
Çok geçmiş olsun poncik
Hiç bişi gelmiyo zaten kitlenip kalıyorum ben
antepden hissettim koltuk gitti geldi la 😂
Hataylıyım bende yaşadım fenaydı
Acaba nasıl sağlam alırım kendimi
Ölümün yakınlığı
Valla ilk babamla annem geliyor aklıma
Ölüm korkusu oluyor
Kedimi hemen kucağıma almıştım.
Geçmiş olsun
Parayı bulamadan öleceğiz 😂😂
Hissiyatı çok kötüydü..
Bugün mü oldu
Geçmiş olsun
Mesaj yazarmısın bir şey sorucam
Yazmadın abla
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Geçmiş olsun
Kaçmak gelir aklıma
Geçmiş olsun şimdiden
Rica ederim ☺️
geçmis olsun birseyin var mıı
yıkılma var mı
Allah korusunn
Sevdiklerim
Kelime-i şahadet
Her zaman geliyor ayrıca her zamanda deprem pozisyonu alıyorum çök kapan tutun
bi zıçim öyle çıkarım :)
Giyimmrl
Tatil 😎
boş ver salla coş
tövbe etmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?