Ben hayal kırıklığına uğrardım kesin. Çünkü bu kadar boş, vasat, faydasız ve yalnız biri olacağım aklıma gelmezdi.
Sizin tepkiniz ne olurdu?
Ben hayal kırıklığına uğrardım kesin. Çünkü bu kadar boş, vasat, faydasız ve yalnız biri olacağım aklıma gelmezdi.
Sizin tepkiniz ne olurdu?
La bebe şu insanlara fazla iyi niyetli yaklaşıyorsun seni anlamıyorlar sal kendini derviş ol gitsin derim
Cevap
6Cevap
Tipim değişti yaşantım değişti karakterim bile değişti. Güzel yola giriyormuşum diye düşünürdüm.
Bazı konularda kızar, bazı konularda gurur duyardı
Vardır mutlaka birine Bi şekilde faydan karamsar olma
Seninkiyle aynı
Hmm derdi geçerdi :/
Aynı bir şey değişmedi hala yanlızım :D
Olağan karşılar
Şok olur.
Neden
İyi ki büyümüşüm
Mlmisim derdim
İnanamazdı bence
Senee 2017 mi
Evet
Mezun olmam gerekirken hala okuyordum bu benim için acıydı
Simdiki halinizi o zaman gosterseler ne tepki verirdiniz diye sormustum ben aslinda
Hımm afedersin yanlış anlamışımm
Pek fark yok bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?