10 yıl önceki halini şu an görsen, ne tepki verirdin?

Benim tepkim şu olurdu.. Yapma bu kadar yanlışı, kendine gel toparlan..
10 yıl önceki halini şu an görsen, ne tepki verirdin?
Cevapla