Adet donemi kafayi yiyecek gibi oluyorum ne yapmaliyim bir fikri olan var mi?

Ruhsal ve bedensel sıkıntılar yasiyorum ama en zoru ruhsal. boyle bir seye takildiysam acayip sinirlerim bosaliyor ya da karamsar oluyorum gucsuz boguluyormus gbi 😔normal mi? acaba pskilojik durumum kotude bu donemde mi azitiyor?
Adet donemi kafayi yiyecek gibi oluyorum ne yapmaliyim bir fikri olan var mi?
Cevapla