Hiç ciddi anlamda hayatınızın lanetli olduğunu düşündünüz mü?

Mistik ve hurafe şeylere inanmak biliyorum saçma fakat son zamanlarda bunu iliklerime kadar hissediyorum. Hayatım çözülemez ve adım başı zorluklarla dolu ve hergünü başka bir bela ve sorunla geçiyor. Şu 7 yılı gözden geçirirsem gerçekten yaşamadığım berbat olay kalmadı. Nasıl anlatsam Sanki seçtiğim her yol , yapmak istedigim her eylem düğüm oluyor ve imkansızlaşıyor elimde olmayan sebeplerden. Oturup burada uzun uzun hayatımı anlatamayacagım fakat şu hayatta yaşamadığım rezillik trajedi kalmadı. Sadece bunu bilin zaten güç bela tutunmaya çalışırken ve tırnaklarımla kazıya kazıya birşeyleri yapmaya çalışırken herşeyin bu kadar düğüm düğüm olması canımı eğey sıkıyor. Gerçekten son raddedeyim. Kardeşleirm olmasa bir dk bile düşünmezdim o kadar iğreniyorum nefes almaktan

Hiç ciddi anlamda hayatınızın lanetli olduğunu düşündünüz mü?
Cevapla