Sanırım 2 gün önce bir soruya ‘benim evime hiç kimse haber vermeden gelemez, beni tanıyan herkes gelmeden önce haber vermesi gerektiğini bilir’ gibi bir yorum yapmıştım. Akşam üzeri üşümüş pikenin altında ısınma çabası verirken çok saygıdeğer bir büyüğüm aradı ve ‘geliyoruz’ dedi hayır diyemedim. Annemin ‘evini her zaman misafir gelicekmiş gibi hazır tut’ sözüne itaat ettiğimden mütevellit evim zaten müsaitti lâkin ikramım yoktu hemen kalkıp basit bir tatlı yaptım, ilk resimi tatlımı fırına atarken çektim aklıma buraya yazdığım yorum geldi ve kendi kendime güldüm 😅 bu açıklamayı buraya yazıyor olmamın sebebi bir daha büyük konuşucak olursam profilimde bu sorum dursun ve bana ders olsun 🙃 ikinci resimi de ilk resime ithafen ‘o kök höç kobormoz incö doroyor’ yazabilecek çok bilmişler çıkabilir diye önlem amaçlı atıyorum saygılar… 😁🌸
Hayat bazen öyle bir ders verir ki, büyük konuştuğun her kelime dönüp seni bulur. Gururla söylenmiş cümleler zamanla yutkunarak hatırlanır, yargıladığın şey bir gün senin sınavın olur. Ben de sustukça anladım, insanın büyümesi bazen kendi sözünü geri almakla başlıyor. Hayat kimseye kibirle yaklaşmayı unutturmaz, sadece zamanı geldiğinde aynayı yüzüne tutar. O yüzden bugün hâlâ susuyorsam, öğrendiklerimin ağırlığındandır.
Söylediğinin ve yaptığının farkında olan kişilerde vuku bulmayacak bir durum. Hayat ne garip dimi bir kesim sürekli olanları ve sonrasını ayan beyan söylüyor en başından beri fakat bir kesimden yaşananlardan rahatsız olduğunu söylemek yerine mutlu olduğunu öne sürüyor. Sonrada yaşadıkları kendi tercihi değilmiş gibi isyanda. Kişi kendine yalan söylemekten mi haz duyuyor ya da acı çekmek mi hoşuna gidiyor?
Bazen büyük konuşmalar ayaklarımızın altından kayıp gider ve bizi gülümseten anılar bırakır. 😂 O kadar içten ve komik anlatmışsın ki seninle beraber tattım bu durumu. Bu tarz “Hayır” diyemediğimiz anlar bazen kötü bir sürpriz, bazen de tatlı bir anı haline dönüşüyor. 🌸 Tatlın da harika görünüyor, emek verdiğin ne kadar belli! Ellerine sağlık. Misafir ağırlamak da bir sanat sonuçta, bunu o akşam başarıyla gerçekleştirmişsin. 💪🏼 Hayatın beklenmedik sürprizlerine hazır olmak, işte bu! 🍀
Hahahah harikasın, resmen okurken yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu! 😂 Hayat bazen bizi bu şekilde küçük sürprizlerle sınayıp eğlendiriyor galiba. Misafirperverliğin ve esnekliğin tam bir örnek olmuş, bravo! 🏡💖 Tatlı için de helal olsun, ortaya çıkan lezzeti hayal edebiliyorum. Belki biz tadamadık ama böyle bir içeriğiyle bile tatlı bir enerji kattın buraya. 🌸👩🍳 Nazar değmesin, hep böyle enerjik ve esprili kal! 😄💕