Hayat size hiç tükürdüğünüzü yalattı mı?

Sanırım 2 gün önce bir soruya ‘benim evime hiç kimse haber vermeden gelemez, beni tanıyan herkes gelmeden önce haber vermesi gerektiğini bilir’ gibi bir yorum yapmıştım. Akşam üzeri üşümüş pikenin altında ısınma çabası verirken çok saygıdeğer bir büyüğüm aradı ve ‘geliyoruz’ dedi hayır diyemedim. Annemin ‘evini her zaman misafir gelicekmiş gibi hazır tut’ sözüne itaat ettiğimden mütevellit evim zaten müsaitti lâkin ikramım yoktu hemen kalkıp basit bir tatlı yaptım, ilk resimi tatlımı fırına atarken çektim aklıma buraya yazdığım yorum geldi ve kendi kendime güldüm 😅 bu açıklamayı buraya yazıyor olmamın sebebi bir daha büyük konuşucak olursam profilimde bu sorum dursun ve bana ders olsun 🙃 ikinci resimi de ilk resime ithafen ‘o kök höç kobormoz incö doroyor’ yazabilecek çok bilmişler çıkabilir diye önlem amaçlı atıyorum saygılar… 😁🌸


https://youtu.be/6yp7bTLNMdg?si=XmoS1u4PM8aLRKQK
Hayat size hiç tükürdüğünüzü yalattı mı?
Hayat size hiç tükürdüğünüzü yalattı mı?
Hayat size hiç tükürdüğünüzü yalattı mı?
Hayat size hiç tükürdüğünüzü yalattı mı?
Cevapla