Hiç bir şey yapmadığım halde insanların veya arkadaşlarımın davranışı bana karşı niye böyle?

Olayları baştan anlatayım şu an üniversite 2. sınıf öğrencisiyim evde kalıyorum 3 arkadaşımla arasından birisi bu dönem başında benden şikayet etmeye başladı çok suratım asıkmış eskisi gibi değilmişim böyle olduğum için bana bağırıyordu, sürekli gülmek zorunda değilim , sonrasında olaylar ezmeyle devam etti beni ezmeye çalışıyordu ortam içinde daha yeni tanıştığımız insanlara benim evde yaptığım hareketlerden bahsediyordu. En küçük olayları kendi üstüne alınıp, hiç büyüytülmeyecek şeyleri büyütüp bundan kavga çıkarıyordu ve bağırıyordu. fix bağırıyordu bana yani birde ortamda kendini haklı göstertmeye çalışıyordu kendini ortaya atıyordu bunca şeye rağmen beraber konuşmayı denediğimizde bana küfür etti ve haklı kendisiymiş gibi lanse etti insanlara üstüne sevgilime eski sevgililerimi stalkladığımı ve onları arattığımı söyleyip (böyle bir şey olmamasına rağmen) aramızı bozmaya çalıştı ben bu insanla aynı evdeyim ne yapabilirim bilmiyorum ama çok sıkıdım.

Hiç bir şey yapmadığım halde insanların veya arkadaşlarımın davranışı bana karşı niye böyle?
Cevapla