Hiçbir şey yapmadığım halde dışlanan ya da zorbalanan neden hep ben oluyorum?

Küçüklüğümden beri böyle ilk okul öncesi sokakta başladı sokaktaki çocuklar beni dışlıyo oyunlara almuyodu sonra ilkokulda az da olsa oldu ortaokul zaten çok kötüydü lisede de böyle. Her yöntemi deniyom olmuyo karşılık veriyom kendimi savunuyom yok takmıyorum susuyor yok geçinmeye çalışıyom yok niye bennn

Güncellemeler
+1 yıl
Niye beni çekemiyorlar acaba ezik mi gözüküyorum
Hiçbir şey yapmadığım halde dışlanan ya da zorbalanan neden hep ben oluyorum?
Cevapla