Hayallerinin gerçekleşmeyeceğini düşünmek, sizce boşa mı çabalıyoruz?

Merhabalar, çok hayalperest birisi değilim, fakat hepimizin ufak ya da büyük hayalleri vardır. kimimiz gerçekleşmeyeceğine inanır, kimimiz de gerçek olacağına inanarak çabalar. Ben çabalayan taraftayım. Fakat bazen çabalamaktan, her defasında başarısızlıkla karşılaşmaktan çok yoruldum. Bir kez deneyip bırakanlardan değilim. Düştükçe defalarca kalktım. Fakat bilmiyorum bazen bilirsiniz işler tersine gider. Aranızda hayallerini gerçekleştiren biri var mı? Yoksa boşa mı çabalıyorum.

Hayallerinin gerçekleşmeyeceğini düşünmek, sizce boşa mı çabalıyoruz?
Cevapla