Üniversitedeyim ailemi hiç arayıp sormuyorum ama haksızlığa uğradım, haklı değil miyim?

Eniştem taciz etti lisede, babamla annem bana yeterince destek olmadı içime kapandım her şeyden uzaklaştım psikolojim bozuldu üstelik ruhsal anlamda iyi olmadığım halde yaptığım her şeyi eleştirdiler. Psikoloğa gitmeme bile izin verilmedi anlatırım diye herhalde. üniversiteye geldm 2. Sınıfım bazen hal hatır sorasım geliyor bazen çok özlüyorum ama kırgın olduğum için elim telefona gitmiyor beni kendilerinden çok uzaklaştırdılar yanımda olmaları gerekirken, her konuda beni suçladıkları için hep kendimi suçlu buluyorum. Bazen kimsesiz hissediyorum. Bu his nasıl geçer. 1 hafta önce çok kötü rahatsızlandm ama hiç haberleri olmadı çünkü beni hiç sormuyorlar geçen sene hep soruyorlardı ben yüz vermiyordum fazla ama açıyordum yine de telefonlarını. Hata bende mi bilmiyorum ben mi abartıyorum inanın bu yüzden intihar eden binlerce kız çocuğu var ben aklımdan bile geçirmedim. Kendi parasını kazanabilen güçlü Bi kadın olmak hep hayalimdi. Para gönderiyorlar bu arada aylık 1500+yurt üretimi ödüyorlar
Üniversitedeyim ailemi hiç arayıp sormuyorum ama haksızlığa uğradım, haklı değil miyim?
Cevapla