İkisi de evlenmeden önce evlilik yaşadılar ve çocukları var. Evlendiklerinde çocukları 20 yaşını aşmıştı. Ben doğdum ama kimse beninle ilgilenmedi, annemin ilgisi sevgisi hep ilk çocuklarında oldu, benimle ilgilenmez tüm gün telefonda onlarla konuşurdu, onlarla görüşürdü, babam da aynı, babam hiçbir çocuğunu sevmez, hiçbiriyle ilgilenmez, ama ilk çocuklarına daha az da olsa ilgili, hepsine arsa aldı ev yaptırdı, bir kızı onu dolandırdı ama onu affetti bağrına bastı. Ama zamanında ben mutfakta çaydanlığı bulamadım diye sen ölsem bana bir bardak su getirmezsin gibi laflar ederdi, hayırsız derdi, halbuki korkudan onu el üstünde tutardım.
Babamla annem zamanla birbirinden nefret etmeye başladılar, araya şiddet, aldatma gibi şeyler girdi, ben de bu sevgisizliğin tohumuyum. Babam bana mirastan tek kırış bırakmamak için tüm malvarlığını çocukları arasında paylaştı, annem ise ben sana hiçbir şey bırakmam oğullarıma bırakırım git baban bıraksın diyor. Hiçbir zaman maddi yardımda bulunmadılar bu yüzden 15 yaşında okulu bırakıp işe başladım. Annem her ay maaşımdan ilk çocuklarına göndermemi istiyordu, göndermezsen gözümde bir çaput kadar değerin kalmaz sana sütümü helal etmem diyordu. Şu an 18 yaşındayım ve hep böyle dayanamıyorum artık aile sevgisi olmadan büyümek çok zor madem öbür çocuklarınız daha kıymetli beni neden yaptınız? 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer