Kalbini söküyorlarmışçasına üzüntü duymaya ne iyi gelir?

🥀
🥀

Her şeyin farkında olup, zamanı ve istediğin kişiyi geri getirememenin hissettirdiği derin ve yoğun üzüntüye biraz olsun iyi gelecek bir şey yok mu? Uyku, müzik veya kafanı dağıtmak demeyin.. Bu üzüntü her şeyin önüne geçmiş durumdaysa hiç bir şey fayda etmez.

🥀
🥀

Kalbini söküyorlarmışçasına üzüntü duymaya ne iyi gelir, nerede lütfen söyleyin... Olmuyor işte tamam farkındayız her şeyin, tamam anlıyoruz her şeyi biliyoruz. Ama iyi olunmuyor, kendime kabul ettirsem de ben sadece Beyinden - mantıktan oluşan bir canlı değilim. Ne yazık ki kalbim ve duygularım da var. Huylarım, özelliklerim değişebilir. Kusurlu yanlarımı törpüleyebilirim. Ama yapım değişemez, karakter bu. Özüm bu. Lanet olsun ki duygusalım ve bundan bıktım...

Daha başka bir yöntem, çözüm bulmak gerekiyor bu denli hissedilen acıya. Bildiğiniz mutlu olma yöntemi de demiyorum artık mutlu olmayı geçtim, hissizleşme yöntemi istiyorum ben...

...

Güncellemeler
+1 yıl
Bir de onun için ağladığın insanın gülüp neşeli olması. Bu yaşıma gelip de Hâlâ hayatın bu olduğunu ısrarla öğrenememiş olmak da üzücü. Öğrenicez..
Kalbini söküyorlarmışçasına üzüntü duymaya ne iyi gelir?
Cevapla