İyilik yaptığım herkesten nankörlük gördüm, nerede hata yaptım?

Kötülük yapan herkesin çevresi varken ben şu an yalnız kaldım. Ezip hor görenler mutlu ben hep mutsuzum. Illa kötü mü olmak gerekiyor. Herkes neden nankör

Güncellemeler
+1 yıl
Kötü davranan kişiler hep el üstünde bense hep üzülen yalnız kalan oldum. Şuanda tek bir arkadaşım bile yok.
İyilik yaptığım herkesten nankörlük gördüm, nerede hata yaptım?
Cevapla