Insanlara iyilik yapmak neden başa bela oluyor, emegimin karsiligini alamadim mı?

Arkadaşlar merhaba bi tanıdığa yardıma gittim temizlik için işlerinin çok yoğun olduğunu vs söylediği için rica etti ücret de sorun olmaz dolgun bi para olur dedi durumu da iyi mutfağı çok pisti dolap tezgah yerler salon yatak odası banyo camlar vs temizledim iyi bir şekilde çamaşır da açtım astım 2-3 gün oldu rica ettim parayı göndermesi için 2 bin tl göndermiş şaka gibi emeğim çöp oldu şok oldum 4-5 bin bekliyordum ben o kadar uğraştım ki 🥺

Insanlara iyilik yapmak neden başa bela oluyor, emegimin karsiligini alamadim mı?
Cevapla