Ulan cevap yazmıyorsak konuşmak istemiyoruz demek ki gecenin kaçında yazan var ya uygulamayı açtığıma pişman oldum.



Ulan cevap yazmıyorsak konuşmak istemiyoruz demek ki gecenin kaçında yazan var ya uygulamayı açtığıma pişman oldum.



Yıllardır kullanırım, bir kere bile böyle bir şeye denk gelmedim.
Gidip abidik gubidik ve bel altı gruplara girip, sonrasında başına geleceği bilerek '' ay istemiyordum '' duruşu da pek komik.
Kız olmanız yeterli yazmaları için ama girdiğiniz gruplar önemli.
Cevap
49Cevap
Uygulamayla ne alakası var klsdjsd. Hangi gruplara girdiysen onda sıkıntı vardır.
daha dün yükledim grupları sevmem
Kadınlarda öyle. kim kötü davransa yazmasa gider peşlerinde aşık olurlar
bi kadın asla ilgisiz kalmaya dayanamaz yavaş yavaş ondan uzaklaşır ya sessizce gider ya da ortalığı yakar
Hayır. burada aldatılıp terk edildikten sonra bile aşktan ölüyorum unutamıyorum bana nasıl yazar diyen kızlar var. kim ilgi göstermiyorsa ona gidiyorlar
nadir tipler onlar
Guzel arkadaşım bas engeli yanlis anlama sen dunyanin en cirkinide olsan sulu bi vajina oldugu icin abazalae yazacaktir. Adamlar a... M canım çünkü eli seyinde gezen aptallar. Seni bi kadin degil bi vajina gibi görüyorlar. Yazarken bile elleri seyinde olan hem cinslerim var. O yuzden yakınma sil engelle. Yok boyleleri yüzünden hak edenler hak ettigi degeri gormez oldu.
çünkü biri olmazsa biri olur diye sürekli ama sürekli deniyorlar
masum ayaklarına yatıyorlar ya özelikle ondan paylaştım
Bu tiplere neden diye sorulmaz. Bunlar, "ya tutarsa?" der, şansını her türlü denerler. Herhangi birisine cevap vermezsen ya da terslersen en kötü sen ilan edilirsin. En kötü ilan etseler de asla durmazlar.
Ben artık okumuyorum bile. Dm kutum bir sürü boş mesajla dolu. Bildirimleri de sessize aldım. Çok anlayışsız erkekler.
Ücretli misin diye sormuş hayvan çok sinirlendim ya ya ulan insan ol biraz da nefsini tutmayı öğren ya salağı işleri güçleri bel altı olmuş
Peki kadınlar erkeklerin sevgisini peşinden konuşulma derecesine göre belirliyor ya da seviyelendiriyor.
Biz de boşu boşuna kızlara kendimizi ağırdan satalım ne anlamı var ki dolu abaza var ülkeyi terk ederek çok iyi bir karar vermişim
Ben ısrar etmiyorum konuşursa konuşur konuşmasada boş ver derim ben
Sana bile bu kadar mesaj geliyo düşün öyle düşük seviye bi kitle var ülkede
Hiç kimseye mesaj atmıyorum vallahi de billahi de sadece soru cevap
Yarım akıllı oldukları için beyne oksijen yeterli miktarda gitmiyor.
Telegram whatsaap gibi değil mi la bunlar nasıl buluyor seni 😂😂
telegram kullanicisi kitlesi malum bu neden seni sasirtiyor ki?
Kadın olsam erkeklerden iğrenirdim
Resmen bir kadına 200erkek düşüyor
Mesaj kutunu kapat, onunda çözümü var madem rahatsız oluyosun.
Bunu ben de anlamıyorum artık neyi amaçladıklarını hadi yaz bari de önüne gelene yazma en iyisine yaz bari yazdığına değsin en iyisini iste yani nefes alsın yeter mantığı nedir?
Telegram'da tanimadiklarin nasil yazabiliyor tamamen seninle ilgili bence aldigin mesajlar😀
bu nedir arkadas. resmen sari sinek kagidi gibosin. nerde pislik var sinek gibi toplanmis 😂
Üfff anldık işte tamam nefes alsa yeter türk erkekleri için daha hala bundan prim böyle kendince bir şeyler reklam filan yapan kadınlar da varoş geliyor ban
ne o sonra masum ayaklarına yatmasını biliyonuz ama
çirkinlik kişiden kişiye değişir o yüzden seni kâle almıyorum
Konuşmak istemediğini belirtmene rağmen konuşuyorsa sen haklısın...
Düşünün artık şu kıza bile bu kadar mesaj gidiyorsa :D bırakın da egosunu yapsın :D
Yazık yemin ederim ki
ne ego yapcam lan nişanlıyım ben zaten
yav tamam çocuk nişanlısın, en büyük aşkı sen yaşıyorsun :D
inanmazsan inanma yüzüğümün fotosu var zaten
wowwww peki inandım
çokta umrumda değil
Israr hiç sevmem oysaki böyle bir şeyin yapılması hiç hoş değil ama işte hangi birine ne diyesin
Bunları erkekten saymayın abaza diyin, erkeklere hakaret etmiş oluyorsunuz
Asalak gibi yapışmasını seviyor bazıları.
Milletteki basitlige bak ya. Resmen aha kari yaz hemen modundalar.
Girip çıktığın gruplara dikkat etmeni öneririm.
gruba girmiyorum
Mesaj kutunu kapat sende
nereden kapanıyor ki
Sag üst köşede kırmızı bir düğme var onu yukarı kaldır kapanir
buldum sanırım ama tarif ettiğin şey değil
yok işe yaramamış gene mesaj geldi
Hepsi değil beyinsiz olanlar öyle genelde
Bir gruptan mı yazıyorlar
Ayarlardan kapanmıyor mu. N. ye izin veriyorsun
Okurken gina geldi yeminlen
Ücretli misin kısmı fena güldürdü skfbskfnksdn
lan bi de hangi cesaretle diyor
Bunlar harbiden idamı hak eden mahluklar
Kimse bize yazmıyor bu ne bolluk
kız fotosu koy yazarlar xd
Sapıklar
Abaza milleti işte
Mallık bu
Erkek oldukları için
Yazmasınlar meraklı değilim mesajınıza
Yazılıyorsa cevap verilenecekti
Bildirimleri sessize alabilirsin...
Sana yazana değil yazmayana bak sen
Wp gibimi bu numaran çıkıyormu
numarayı ayarlardan ayarlıyabiliyorsun herkese, kişilere ya da kimseye görünmemesi için seçenek var yani sana yazsalar da görünmüyor numaran
normal şeyler bunlar
niye
Şuraya baksana yığınla abaza istediğini elde edene kadar yazma peşinde isteği belli oda bir umut
sıkılmıyorlarda yazmaktan
Tamam en çok sana yazıyorlar anladık
zor kızsevilir
Azgıns
Kadınlarda aynı
Aşırı sinirim bozuldu şu tiplere mk
Çok öyle. Salla.
Bi şekilde ulaşırım sevdası😂
En Altan ikincisine bittim
Yoklukta napsın...
Vay be ilginç :D
Neden sence
Sende nerde abazan tayfa var ordasın galiba
ne alaka lan
Ulan tinder kullanmak nedir bide telegramda allah bilir hangi ifşa sayfasına yazdında tüm. hepsi sana dadandı
tinder ne ya telegram zaten bu
sevgilimi takip etmek için açtım
Belli çok iyi takip ediyosun
Ne halt karıştirıyosan artık
ne ima ediyon lan sen
kimseye cevap bile yazmadım
O zaman seni nerden gördü bunlar?
ne biliyim
Bi sıkıntı var sosyal medyalar çöp kullanılmaz
ayn
Allah esirgesin
Engelle geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?