Çok saçma ve çocukça değil mi? Neden bunu yapacak kadar olgun değilsiniz, erkekler?

Çok saçma ve çocukça değil mi? Neden bunu yapacak kadar olgun değilsiniz, erkekler?

Erkekler yedekteki kadın garanti olana kadar diğerini oyalar ve zaman kazanır bu yüzden de konuşmak istemiyorum ayrılmak istiyorum yerine seni ihmal eder bahaneler ardına sığınır
Çok doğru
Aslında bunu daha çok kadınlar yapar. Erkekler de nadir görülür. Onlar düz mantık varlıklardır. İstemediklerini direkt yüzüne söylerler. Fakat son zamanlarda bazı erkeklerde prensesleşme durumu görülmeye başladı. İşte böyle davranan erkeklerde bir prensestir.
Hadi bakalım erkekler cevap verin ablanıza 😅 dürüst olun, adam olun, insan olun kardeşim.
Açık açık söyleyin senden hoşlanmıyorum, konuşacak durumda değilim veya sohbetinden hoşlanmadım deyin, kafamızı sinirlendirmeyin 😅😅
Doğru düzgün konuşmadığı kızı ara ara yoklayan erkek sonra yazmamaya başlıyor acaba neyinden hoşlanmamış erkek cepte tutmuyor diyebilir miyiz efenim biz buna😂
Medeni cesaret, özgüven, karakter yoksa pek bir şey beklemek de hata değil mi
Başta onu kimse düşünmüyor bence sonradan anlaşılıyor. Kimse kimsenin başta nasıl olduğunu bilmez o dur bu şöyle bunla konuşmuyorum diye ayırt edemiyor maalesef
Bazen insanlar duygularını net bir şekilde ifade etmekten çekinebilirler. Erkekler de bu durumda, direkt olmak yerine bahanelere başvurmayı daha kolay bulabiliyor. Bu, olgunluktan ziyade duygusal iletişimle ilgili bir mesele aslında. Birçoğu, karşısındaki kişiyi kırmamak adına kıvırtıyor olabilir. Dürüst iletişim önemli ama, o kadar sık bahane duyan biriysen, belki de iletişimin tarzını biraz değiştirmeyi deneyebilirsin. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Onlara nasıl yaklaşmak isterdin? 🤔💬
Cevap
18Cevap
çünkü korkaklardır
Kırmaktan korktuğumuz için. Kadınları kırmayı hiç istemeyiz aslında. Çünkü kadınlar çok narin oldukları için hemen üzülüyor, ağlıyor.
Aynen aynen kesin öyle. Bence tam tersi ya sıkıldı ya da başka biri var
Galiba kırmak istemiyordur veya bir artniyeti vardır kesin bir şey demek mümkün değil
Kesinlikle karaktersizlik başka açıklaması yok
Ben söylüyorum ve iletişimi kesiyorum. Net olmak bana daha iyi geliyor tercih tabi.
En iyisi bence de olması gereken bu
Yerinde zamanında ve ne konuştuğunu bilen. Açık sözlü ve net insanların sohbeti keyifli geliyor bana. Başka türlü yapmacık tavırlarla ve oyunlarla kendini kandırma dünyası.
Aynen öyle dürüst ol açık açık söyle çocuk değil kimse bahaneler ardına sığınmaya gerek yok
Dürüstlük herkes için ve her zaman bulunacak bişey değildir. Bazıları da zorla yalan istiyor 🤭
Bilemiyorum artık orasını
Var var bana yalan söyle bu kadar net olma diyorlar 😂
Doğruyu kaldıramayan insanlarda sıkıntı😂
Hayır bazen yalanlarla şımartılmak insanların hoşuna gider 😉
Olabilir
Oluyor yani hayat böyle 🤭
Napalım
-Kırmak istememek
-Tartışmaya girmek istememek
-Anlayışssızlık
Korkak tipler. Yoğurt döksen cacık olmazlar. Yedekte tutmak istiyor birçoğu.
Bunun bir cevabi yok ya erkeklerde bilmiyor. O yüzden önemli olan ben konuşmak istiyor muyum olacak.
Binbir türlü söyleyeceğiniz laftan kaçmak istediğimiz için direkt ortadan kaybolmak daha kolay geliyor
Sanmam çocuk değiliz bu kadar uğraşmak işimize gelmez. Karaktersizliğine kulp bulmasın erkekler
Tamam en karaktersiz benim haklısın
Bak yine aynı şekil de laf sayıyorsun bunları istemiyoruz işte
Bak canım kardeşim benim karşında ki kişi seni istemiyorsa sen ona Saysan da sövsen de söylensen de yalvarsan da bir şey değişmez istemiyor seni yani
Üzüleceksen bile ona belli etmemeni tavsiye ederim
Kişisel algılama soru soruyoruz burada. O a göre cevap ver benlik bir olay yok
Yok ya kişisel de algılamam ben sorun değil
Bunu yapan kişilerden bahsediyoruz ciddi anlamda çok yapan var bunu
Bende onlardan biriyim
İyi
Benim ne suçum var ya ben burada uzanmış KS de takılıyorum 😂
Abi sözüm sana değil sen evlisin zaten 😂😂
Abi sen konuştuğun biri var da onunla konuşmak istemedin diye bahaneler mi uydurdun. Evlisin sen istesen de yapamazaın😂😂😂
Bunu yapanlara diyorum abi alınma üstüne 😂😂
Fark ettim 😂😂😂
😂😂😂
Gayet de söylüyorlar kırıcı şekilde ya da kırıcı seksilde
yarın işin düşer
işin düşünce aynısını yapma diye :D
1 günde bırakıyorlar burdakiler daha konuşmayi bi zahmet
Konuşmak istediklerin bazen kırar
Evet öyle
Bunu kadınlar yapıyor aslında.
Yok ben görmedim kadınlar nettir biterse biter konuşma direk söyler
Ben bu yaşıma kadar net olabilen kadın tanımadım.
Ben tanıdım yeter
Yetmez
Kişisel gelişim ve karakter zayıf
Anlamayacağımızı düşünüyor olabilirler…
Bazıları böyle yapıyor evet doğru 🤣☺
Bunu yara alan kişiler yapar zincirleme bu hikayede suçu olmuyanlarda yanıyor maalesef
Söylerim
Çünkü onlar erkek
Çünkü erkekler 😂
Trip cekemeyiz
Hangi erkekler..
Bahane uyduran erkekler dürüst olmayan kişiler
Geneli böyle ama
Benlik bir durum değil çoğu çevre böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?