Kişilik & Karakter Genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi? Genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kendime göre birini 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Benim standartlarım yüksekse benim suçum mu? 😎😄 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Olabilir yani herkesin kendi seçimi 😀 Yorumla
Sezen33 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Dengime denk olmalı 🙂 Gözüm çok fazla yükseklerde değil. Ama yükseklerde uçuyorum gibi oluyor 😏😱 1 0 Yorumla
Ausrine Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Gözüm hep yükseklerdedir 🙂 kimin gözü standartı altında olur ki dimi? 1 0 Yorumla
İstanbull_hanım Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Kendi standartlarım. Hatta bazen standartlarımdan düşük de olabiliyor 1 0 Yorumla
Elfida277 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl bazi standartlarım yüksek. elimden değil.;) 1 0 Yorumla
CounterOffensive111 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bazı durumlarda elbette. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendime göre birini
Benim standartlarım yüksekse benim suçum mu? 😎😄
Olabilir yani herkesin kendi seçimi 😀
Dengime denk olmalı 🙂 Gözüm çok fazla yükseklerde değil. Ama yükseklerde uçuyorum gibi oluyor 😏😱
Gözüm hep yükseklerdedir 🙂 kimin gözü standartı altında olur ki dimi?
Kendi standartlarım. Hatta bazen standartlarımdan düşük de olabiliyor
bazi standartlarım yüksek. elimden değil.;)
Bazı durumlarda elbette.
Kimseye bakmıyorum.