Genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi?

Genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi?

genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi?

Genelde kendi standartlarınızda birilerine mi bakıyorsunuz yoksa gözünüz yükseklerde mi?
Cevapla