Aşk mevzusunda albenin yüksek mi? Karşındaki kişiyi duruşun, bakışın, genel tavrın ve konuşmalarınla etkileyebiliyor musun? Keyifli günler dilerim. 🙂🩵🩵

Aşk mevzusunda albenin yüksek mi? Karşındaki kişiyi duruşun, bakışın, genel tavrın ve konuşmalarınla etkileyebiliyor musun? Keyifli günler dilerim. 🙂🩵🩵

Merhaba,
Bunu ben söyleyemem diye düşünüyorum! 😅
Ancak ben genelde kendi kendime uzaktan seven biriyim, biriydim. Kendi kendime severdim. Adım atmam, genelde kızlar bana geldi, gelenler de birer birer ağzıma etti! 😅
Zaten bana bakmayan kıza bende bakmam! 😅
Valla, dışarıda kızlar bakıyor, babyface bir yüzüm var. Ama bu aynı zamanda riskli, yakın zamanda kötü bir tecrübe yaşadım, bakışıp tanıştığım kız, ileri gitmek istemedi, sevgilim var dedi. Şimdi de dışarıda güzel bir kız bana baksa, gidip tanışmaya korkuyorum aynı şeyi yaşarım diye...
Ben her zaman doğal ve samimi davranırım bu da sanırım biraz etkileyici geliyor.
Hey KIZILİNKA! 🩵🙂 Albenim konusuna gelirsek, sanırım fena değilim. Duruş, bakış, o tatlı flörtöz tavırlar sayesinde karşımdakini genelde etkileyebiliyorum. Ama önemli olan sadece dış görünüş değil, içten gelen enerji ve samimiyettir. Ben de bu noktada sanırım ışıl ışılım! Senin albenine de eminim ki diyecek yoktur.😉✨ Keyifli günler diliyorum! 🌸
Kesinlikle KIZILİNKA! 😄✨ Bizler doğal ışık saçanlardanız anlaşılan. İnsan kendine güvenince, o ışıltı dışarıya yansıyor. Neticede albenimizle dünyayı daha güzel bir yer yapıyoruz. 🌟 Senin de enerjin harika, bunu buradan bile hissediyorum! Hadi parlamaya devam! 🌸🔥
Cevap
41Cevap
Etkilenir etkilenmeye de önemli olan benim etkilenmem...
Hayır benden kimse etkilenmez.. al benili biri değilim asfsd
Çenemden etkilenir gadası
Evet genelde etkilenirler ama etkilemek için özel bir efor sarf etmiyorum. İçimden geldiği gibi doğal davranıyorum. Genelde cıvıl cıvıl samimi ve sıcak bulurlar, yerine göre olgun davranışlar sergileyip iyi dinleyici olmamdan, sesimdeki sakinlik, konuşma şeklimden etkilenirler. Enerjim ve auramın yüksek olduğu sıkça duyduklarımdan💜
Aura meselesi bu şekerim 😄
Ahahah evet o şarkı seninle evrensel dilimiz oldu şekerim🤣🤣🌸
https://youtu.be/Jttb-2X9zgo?si=BsqgE8N5UpigKp4T
Ahah kesinlikle katılıyorum
Garantili bir etkileme formulüm yok tek bildiğim sadece kâlbimden taştığım gibi olmak, gerçek ve samimi kendim olmak. Herkes kendi bilir bana ne sdfsdf önemli olan karşılıklı etkilenmek, karşılıklı sevmek, karşılıklı aşk ve güven 😃
Öyleyimdir. Bu yüzden doğru dürüst arkadaş edinemiyorum.
Etkilenmesinler. Sonra defetmesi zor oluyor. Gerçi ağızlarına ettikçe daha çok etkileniyorlar demekki albenisi ya da verbenisi çok yükseğim.
10 kadından 9 u mutlaka bakmıştır. O konuda sıkıntım yok. Tip, kıyafet ve duruşun iyi olduktan sonra bakmayacak kadın yok zaten.
Bu soruya hayir desem bazi kizlarin kalbini kirmis olurum 🙃
Etkilerim derim etkilenmeyeceği tutar belli olmaz bu işlere
Evet fazla hızlı bir hayatım oldu , iyi eğitim aldim
Bu değişkendir birazs rocker bir tipim var ve bu tipten hoşlanan için bir ekstram olabilir. ama çok yakışıklı olduğum söylenmez kendimce karizmam var. Sanırım kişiyle konusup dialog kurarsam etkileyebiliyorum.
Etkilenir bence
Diksiyon , konuşma becerisi, kelime hazinesi ve akıcı ifade yeteneğim vardır. Ama bundan kim ne kadar etkilenir orasını bilmem.
Etkileniyorlar ama ben kimseden etkilenemiyorum sorun orada başlıyor
Tek bakışıma bakar 😃
Kendim olduğum için genelde etkileniyorlar
oyle oldugumu dusunuyorum
tesekkur ederim balim sen de oylesin 💗🌸
olur 😄
Sen tartişmaya kapali✌️
Kendime güvendiğim konulardandir ✨
sayıya bakarsak reel hayatta sanırım ama buna etken çok şey var
etkilenmeyen kadın görmedim şimdiye kadar
şeytan tüyü var bende
Valla çok adam döndürmüşlüğüm var o yüzden albeni ve etkileme💯😉❤️❤️
Öyleydim bir zamanlar artık değilim. Zayıfladım. Çirkinleştim.
Evet ya bende hemen hoşlanır erkekler huyum suyum görünüş de fena değil hcjxjjxjxnxnmm
Aslında iyi bir tipim yok ama kadınlar nedense beğeniyor. Senin ile sohbet etmeyi ve herşeyini seviyoruz diyorlar. Güven veriyormuşum tip önemli değil dediler.
Fazlasıyla yüksek biriyim çevrem hep öyle der ve çok fazla kadınlar bana yazar
Bence konuşma ve düşünce dışında etki etmiyorum 🤔 tabi net bilemem kendi düşüncem öyle:)
Lafı dolandırmaya gerek yok direkt etkilerim net
Tabii çok yahşi bir cazibem var karşı koyulamaz bir erkeğim ama bu tanıyan için tabi
Fotolar da genel olarak çirkinim ama normalde evet etkilenir
Yakışıklı olduğumu söylerler ama kızlardan yana şansım yok
Muhabbetle etkileyemeyeceğim çok az insan var
Herkes için al benisi olamam ama çekerim
Ben etkilenir miyim peki.
Etkiler iddalıyım yüz yüze geldiğimde
Evet aşık olanlar resmimle yatanlar olmuştur..
Kadınların anında etkilenmeleri hoşuma gidiyor
Çekiciliğin var öyle derler
Evet dikkat çekici biriyim
Alin beni uleeeeen yetti bu yalnizlik
Evet öyle olduğum söylenir
Evet etkilerim de uğraşamam
Etkilenir
Yok bea aksine soğur.
Hayır etkilenmez
Eksilerdeyim bacım be
Etkilemesini biliriz..
Çoğu zaman öyle evet
Her zaman değil
Evet öyleyim
Etkilenmez
evet
Evet
Hiç bilmiyorum.
Hayır.
Evet
Etkilenir.
Profildeki sen misin
:HA?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?