Ya hiç kimseyi ve hiç birşeyi taklit etmeseydin, şimdi neyi seçerdin?

Hayırlı akşamlarrr/gecelerrr sevgili KS üyelerii.. uyumayanları soruma davet ediyorum; en ii görüş yapayana kolonya ve şekeyy vayy ona göree🤭😛😍😅🍬🍭🍬🍭🍬🍭

Ya hiç kimseyi ve hiç birşeyi taklit etmeseydin, şimdi neyi seçerdin?

#kişiselfarkındalık #bilinçaltıtemizliği #meditasyon #frekans #hayatamaçı 🦋🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🦋🌸🌼

Ya hiç kimseyi ve hiç birşeyi taklit etmeseydin, şimdi neyi seçerdin?
Cevapla