Hayırlı akşamlarrr/gecelerrr sevgili KS üyelerii.. uyumayanları soruma davet ediyorum; en ii görüş yapayana kolonya ve şekeyy vayy ona göree🤭😛😍😅🍬🍭🍬🍭🍬🍭

#kişiselfarkındalık #bilinçaltıtemizliği #meditasyon #frekans #hayatamaçı 🦋🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🦋🌸🌼
Hayırlı akşamlarrr/gecelerrr sevgili KS üyelerii.. uyumayanları soruma davet ediyorum; en ii görüş yapayana kolonya ve şekeyy vayy ona göree🤭😛😍😅🍬🍭🍬🍭🍬🍭

#kişiselfarkındalık #bilinçaltıtemizliği #meditasyon #frekans #hayatamaçı 🦋🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🦋🌸🌼
Bu çok iyi bir soru yaa...
Doğdugumuz andan beri sürekli en yakınımızdan başlayarak birilerini taklit etmeye başlarız, yaşamayı böyle öğrenir ve hayata alışırız. Adeta bir rol yapma oyunu (rpg) oynar gibi...
O yüzden bu sorunun cevabının verilebilecegini düşünmüyorum. Çünkü her zaman ve her canlı "taklit ederek" öğrendi ve gelişti.
Bir insan ormana bırakılsa bile oradakileri taklit ediyor... Bunun cevabı ya hiçbir zaman olamaz ya da şu anda bilinemez.
Kimseyi taklit eden etmedim. Her daim kendim oldum. Ancak feyz aldığım ve önerilerini dinlediğim kişiler elbette ki oldular. Ancak bazı kişileri hayatıma dahil etmemiş olsaydım su an kariyerim çok çok daha iyi olabilirdi🙂
Hiç bir zaman taklitçi bir insan olmadım. olsam denediğim anda anlaşılırım ki🤷 yapımda yok...
Şöyle güzel demlenmiş bir çayı seçiyorum.
Cevap
12Cevap
Zaten kimseyi taklit etmedim hiç, kendim oldum hep
En güzelii😇🥰
Ben şeker ve kolonyayı alıp gidicem
taklit maklitle işim yok
Eskiler tanır yeniler örnek alır
Çok şükür kimseyi taklit etmek gibi bir derdim yok
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Kolonya ve şekeri tercih ediyorum.⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Hiç bir şeyi ve hiç kimseyi taklit etmiyorum neysem oyum ben buyummm😀🙏 huzurlu geceler 🙏☘🦋☕
🙏☘☕
Birilerini taklit ettiğimi sanmıyorum seçimim aynı olurdu hep
Helal olsun access sorusu👍
Bars yaptırdın mı❓️
Accessbars
Kimseyi taklit etmem, millet bana özeniyor ama taklit edemiyor.
Ben etmem zaten popülizmden de Nefret ederim
Taklit maklit yok bide bu yanaktan bam bam 🤣🤣
ben kendimim zaten
Her zaman tek seçimim vardır
Taklit benim işim değil 😉 Orijinal insanım ben
😊👍🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?