Yabancıların senli benli konuşmasından rahatsız oluyorum, nasıl davranmalıyım?

En basitinden bir garson kasiyer bile başlarda herkesle olduğu gibi siz diye hitap ederken iki dakikaya senli benli konuşmaya başlıyor benimle ki samimi değil aksine fazla soğuk bi insanımdır. Sizce bunun sebebi ne davranışlarım nasil olmalı insan icinde? Saygı duyulmuyor gibi hissediyorum bana.
Yabancıların senli benli konuşmasından rahatsız oluyorum, nasıl davranmalıyım?
Cevapla