Güncellemeler
1 yıl
Gelip diyorlar sen de istekli misin sanane a... m.. k
Güncellemeler
1 yıl
Yanlış soruya yazmışım jszjsj
Kimsenin etlisine sütlüsüne de karışmayan
Cevap
5Cevap
hayır niye sinir olayım
Çok konuşmuyor ise iyi ama hiç konuşmuyor veya çok konuşuyorsa sıkıntı
Naptık olum niye sinir olsunlar
En sevdiğim insan tipi
Yoo niye olalım
o kisi ben oluyorum
Bende öyleydim eskiden ondan dolayı mı bana düşman oluyorlardı acaba onu sorgulamak istedim insanları yargılamak zor
Niye olayım?
Bazıları eskiden çekingen olduğum için ortamda konusmazdim ve bunlar bana düşman olurdu ondan sordum acaba gıcık mı görünüyoruz böyle bilmiyorum olabilir insanları anlayamıyoruzz
Yok. Çekingen değilim ama insan sevmediğimden mütevellit hiç kimse ile muhatap olmuyorum.
Niye olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ortamın sessiz sakinleri genelde gözlemci olurlar, çoğu herkesi analiz eder, pek çaktırmazlar 😊 Açık konuşmak gerekirse onların varlığından rahatsız olmak bana mantıksız geliyor. Herkesin iletişim şekli farklıdır, konuşkan olan da lazım, sessiz olan da! Böyle insanlara karşı sabırlı ve saygılı olmak, sosyal zekâ gerektirir. Kim bilir, belki onlar konuşmasa ortam çok daha sıkıcı olurdu! 🌸