Ben anlamadığım bu insanlar ya konuşmayınca konuşmuyorsun diyorlar konuşunca da sus ne kadar konuşuyorsun diyorlar ben çok konuşan biri değilim yeri gelince saçma sapan konuşuyorum havadan sudan öylece konuşuyorum konuşacak bir şey bulamayınca susuncada noldu bir sıkıntın derdin mi var diyorlar ama susmak daha çok beter konuşmayan insan aşık derler ya da derdi tasası mı var derler ya da psikolojisi bozuk derler konuşmaya gelince de bir sebep yok sadece geveze derler ben annemle çok konuşmam arada bir konuşurum konuşunca annem diyorki ne kadar konuşuyon sus diyor annem bile bunu bana diyorsa ölüyüm geberiyim o zaman herkes konuşunca iyi ben konuşunca insanlara batıyorum sus diyorlar sadece annem değil kardeşlerimde sus diyorlar oyuncular dizi çevirirken onlar çok konuşuyor ama tvye bakmaya hayır demiyorlar ben konuşunca niye sus diyorlar anlamıyorum sıkıldım sesten gürültüden kapatayım televizyonu diyeceklerine diziyi son bölümüne kadar bakıyorlar ben konuşunca nedense batıyorum hele esra erol'a ne demeli esra erol daha çok cangama daha çok ses var orada bağrışma konuşma vs. ama ben az bir şey konuşunca insanlar bana sus ne kadar konuşuyorsun diyorlar insanların kalplerini kırıyorlar ama bu arada iyi insanlar çok konuşur ben çevremde iyi insanlar gördüm onlarda çok konuşuyorlar ondan biliyorum iyi olmayan da hiç konuşmaz demekki insanlar kötü tarafı seçiyor susmayı neyse siz çok konuşan insanlardan sinir olur musunuz?
Bu arada cevap uzun oldu kusuruma bakmayın kalbimi çok kırdılar cok konusuyorsun diye o yüzden sinirimi burdan çıkarttım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer