Tanımadığım yabancı insanlarla konuşurken çok utanıyorum?

Tanımadığım yabancı insanlarla konuşurken çok utanıyorum ama tanıdığım insanlarda problem yok arkadaş ortamında felan çok rahatım. Sorum şu benimle aynı sorunu yaşıyan ve kurtulan illaki birileri vardır aramızda bana yardımcı olurmusunuz?
Tanımadığım yabancı insanlarla konuşurken çok utanıyorum?
Cevapla