Tanımadığım insanlarla konuşurken bile çok güler yüzlüyüm, sizce yanlış mı anlaşılıyorum?

Ben hep güleryüzlü birisiyim, tanimadigim kisilerle konuşurken bile gülerim, gülümserim, sirf kasiyer olduğum icin degil yani.. Erkekler tarafindan yanliş anlayan ve başka bir anlam yükleyen olmuşmudur.. Çünki çoğu gözlerimin içine bakip gülüyor..
Güncellemeler
+1 yıl
* Güncell *
Tanımadığım insanlarla konuşurken bile çok güler yüzlüyüm, sizce yanlış mı anlaşılıyorum?
Cevapla