Konuşurken karşımdaki insanı sıkmaktan korkuyorum?

Başka insanlar nasıl kendisine soru sorulmadan konudan konuya atlatabiliyor anlamıyorum, benim de anlatacak çok şeyim var ama anlatsam karşı taraf sıkılır, ilgisini çekmezmiş gibi düşünüyorum, bu yüzden de karşı taraf konu açmadıkça konuşamıyorum, asosyal bir tip izlenimi veriyorum, bunu nasıl aşarım?
Konuşurken karşımdaki insanı sıkmaktan korkuyorum?
Cevapla