Eşimin erkek kardeşi sürekli bizde ne yapmaliyim?

Evlendikten 6 ay sonra eşimin bekar kardesi bizim siteye tasindi ve aksam yemeklerinde sürekli bizimle ve gec saatlere kadar oturuyor. bu konuyu annesiyle paylastim esimle yalniz kalamiyorum dedim ama kimse hicbirsey yapmıyor. Gerçekten çok bunaldim nasil davranmaliyim. esimle bisey konuşamaz hale geldim ve hic birbirimizle alakamiz kalmadi sanki.
Eşimin erkek kardeşi sürekli bizde ne yapmaliyim?
Cevapla