Mesela benim sık gittiğim bir kafe var. Oradaki loş ortam, ahşap duvarlar ve ortamın sakinliği beni oraya çekiyor. Yazdıklarınızı değerlendirme alacağım ona göre😈bir projem için gerekli:)
Her türlü Mekan olabilir (açık-kapalı alan)
Mesela benim sık gittiğim bir kafe var. Oradaki loş ortam, ahşap duvarlar ve ortamın sakinliği beni oraya çekiyor. Yazdıklarınızı değerlendirme alacağım ona göre😈bir projem için gerekli:)
Her türlü Mekan olabilir (açık-kapalı alan)
insan sevdiği sevildiği yere gider bu sebeble çalışanların güler yüzlü samimi ve ilgili olması şart bir ikincisi müşteri verdigi paranın hakkını alabilmek ister o sebeble mekandaki oyun aletleri masası sandalyesi aleti edavatı kaliteli ve yeni olmalı ki insanlar kullanırken iyi vakit gecirsin
Peki bu yer bir işletme yeri değil de kamusal bir alan veya kendi evin olsaydı, nelerin olması seni güvende ve huzurlu hissettirirdi?
ev se mahremi olmalı kimin kapıya gelecegi ya da icerde kimlerin oldugu önemli sorun ocıktıgında kimle muhattap olacagını ve arkasında kimin ona destek verecegini bilmek ister kamuya acık bi alansada özgür olabilmeyi ama aynı zamandada kalabalıga karışabilmeyi ister kartal sahil İzmir çimenler gibi
Teşekkür ediyorum:)
kolay gelsin
Benim en sevdiğim mekan eski bir Rum eviydi. İç dokusunu bozmadan tarihine uygun dizayn edilmiş bir kafeydi. Ancak çok eski olduğu için yıkıldı. O yüzden artık kapalı mekanları tercih etmiyorum. Gökyüzünün altındaki her yer benim 😉
Güzel:))
Sohbeti silmeseydin keşke 😔
Böyle iyi bence:)
Her şey sadece sandığından ibaret değil. Maalesef her zaman iyi olanı bilemezsin. Kaçmak doğru gelebilir belki ama her zaman değil...
Cevap
3Cevap
Mekanın konumu ve çalışanların güler yüzlülüğü
Mekanın konumu hakkında detay alabilirsem çok memnun olurum:)
Kuzguncuk en sevdiğim yerlerden. Teşekkürler
Odamda yaparim bütün çalışmalarımı masamda en çok rahat hissederim
Odanı merak ettim simdii😅
Aşırı dağınık bir kızımdır masamın üstü kitaplarla kalemlerle doludur hepsi bir yana savrulmuş ama buna rağmen konsantre olup bitirmem gereken konuların sorumluluğu yükleniyor üstüme
Bu çok farklı bir bakış açısı oldu benim için. Yani bazen iyi hissettiren şeyler ozellikle dağınıklık içinde de mümkün olabiliyor demekki:)) seni motive eden ve iyi hissettiren şey demekki hatırlatıcı birkaç öğelerin bulunması🤔
Dibek kahvesi sağolsun
Rahatlik ve güven
Bunu açabilir miyiz:) rahatlık ve güveni nelerle sagliyorsun?
Mesela starbucksta burnuma tepsiyi sokup cay alirmsiniz diye 10 dakikada bir soran bir garson yok bu rahatlik. Ayni sekilde kullandiklari urunler guvenli denetimleri sık yapiliyor kontrol saglaniyor. Bozuk bir urun satma riskini en aza indiriyorlar. Bu da guven. :) Tabiki bunlar sadece birer tane ornekler cogaltilabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?