Hem içeride, hemde açık hava da oturabilir olması. Yiyeceklerin ve içeceklerin fiyat çeşitlerinin uygun olması. Ortamın sakin hoş aurosı olması. Decorasyonu sıradan değil, ilgi çekici olması. Masaların çok dip dipe değil birazcık mesafeli olması. Yiyeceklerin sadece atıştırmalık tarzında olması soğuk sandviç veya sıcak tost gibi 🥙 🥪, salata 🥗 çeşitleri, waffle 🧇 gibi hem kahve ☕️, hem çay çeşitlerinin olması gibi.
Ortamın temiz olması ve o hissi vermesi, Special menüsünün olmalı ve konusunda iddiasının olmalı, Her yemeği yapıyoruz anlayışında olmamalı, Güler yüz hizmet, Çalışanlarının uzun süreli orada çalışıyor olması (çalışanı çok değişen işletmeler genelde iyi olmuyor), Işıklandırma, klimalandırma, havalandırmasının güzel olması, Güzel müzikler çalıyor olması, Kolay ulaşılabilir şarj ünitelerinin olması, İade gibi şeylerde şart aramaması, Özgün bir dekorasyonu olması, Sürekli bişi arzu edermisinizci garsonlar olmamalı, Veee Fiyatlarının makul seviyede olması 😊
Genel olarak sevdiğim içecekleri veya bana olan uzaklığı oluyor çünkü zaten kendim yalnız gittiğim için çok bir şey yapmıyorum sadece kahve içiyorum. arkadaşım ya da sevgilim olmadığı için de pek eğlenemiyorum çok sıkılırsam işte kitap okumak için veya telefonda takılmak için gitmişken de biraz gezmek fotoğraf çekilmek için genelde gidiyorum. ama uzun zamandır kahve içmeye de gidemedim pek :)
Her şeyden öte çok kalabalık ve gürültülü olmamasını tercih ediyorum. Kahveyi seven bir insan olduğum için özellikle kahve için uygun olması benim için en önemli seçenekler arasında. Tabii bir de fiyat performans olayı da var.
Oturma alanı rahat olmalı, işletme muduru ve garsonlar samimiyete açık ama en azından bir sure her seyine burnunu sokmayacak kadarda mesafeli olmalı, gelen diger musterilerin kaliteside surekli gidecegin bir yer icin cok onemli , sakin olsun diyemem birinin is yeri sonucta oradan para kazanıyor ama masalar arasinda yeteri kadar mesafe birakilmali yan masadaki kalkarken enseme uflemesin 😂. Yiyecek icecekleri sıcak servis etsinler ve masaların hepsinde priz olsun yeter.
Kalabalık bir cafede ister istemez ses olur bunu nasıl önleyebilirim ki? Eğer hiç kimsenin olmadığı bir cafe tercih söz konusu ise o zaman da o cafe iş yapmıyor demektir 😂 Cinnet geçireceğim 😂
Öyle değil yahu çalan müzik bayhandan olmayacak Ağrı'da bile adamlar klasik müzik coveri çalıyor ahaha, yani sessizlikten kastım kendini bilen tipler gelecek ve menü sade olsa bile leziz olacaj
şu isim serilerine gitmiyorum daha çok semt kahvesine gidiyorum özellikle dışarıda çay içmek istediğimde bir yer var çayı hem taze hem de benim damak tadıma uygun