Yalnızlığı mı yoksa kalabalık olmayı daha çok seviyorsunuz?

Açıkcası kendimde çözümleyemediğim sorulardan biri bu çok kalabalık olmayı sevmiyorum ama dostlar olmadan da zamanı geçiremiyorum yanlız kalınca kendimi dinliyorum daha çok bunalıyorum.

Yalnızlığı mı yoksa kalabalık olmayı daha çok seviyorsunuz?
Cevapla