Son günlerde yalnız olduğumu farkettim 2 -3 dostum olsaydı iyi olurdu. Sizce yalnızlık mı kalabalık mı?


Eğer kalabalık insanlarla doluysa yanlızlığı ama degerli insanlarla doluysa kalabalığı seçerdim
Gereksiz insanlarla doluysa
Cevap
2Cevap
Sevdiğim insanların oluşturduğu kalabalığı seviyorum ama ara sıra yalnızlığa da ihtiyaç duymuyor değilim.
Sessizlik ve huzur en sevdiğim şeydir. .
Her şeyin orta ayarı güzel. Her şey olmasa da hemen hemen her şey. Yalnızlıkta onlardan biri.. ne fazla, ne az.
Yalnızlık. Kimse üzemiyor kimseyi düşünemiyorsun. Kendinden Başkası değerli olmuyor
Yuh doğru konus yoksa anneni tercih ederim
Az ve öz severim
Yalnızlık
Yanlızım zaten
Yalnızlık
Yalnızlık,
yalnızlığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar