Kaliteli bir yalnızlığı mı, yoksa sahte bir kalabalığı mı tercih edersiniz?

Çevresinde bir sürü insanı sırf yalnız gözükmesin diye tutan o kadar çok kişi var ki... İlgi aşığı mı yoksa gösteriş düşkünü mü nasıl desem bilemiyorum fakat ben her insanın kendi ayakları üzerinde, diğerlerinden bağımsız yaşayabileceğine ve hayatta kalması için sahte kalabalıklara ihtiyacı olmadığına inanıyorum. Etrafımda bir sürü sahte dostu bulunduracağıma, kendi yalnızlığımla baş başa kalırım çok daha iyi, diyorum ben.
Kaliteli bir yalnızlığı mı, yoksa sahte bir kalabalığı mı tercih edersiniz?
Peki siz kaliteli bir yalnızlığı mı, yoksa sahte bir kalabalığı mı tercih edersiniz?
Kaliteli bir yalnızlığı mı, yoksa sahte bir kalabalığı mı tercih edersiniz?
Cevapla