• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Yalnızlığı mı daha çok seversiniz sosyalliği mi?

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
46
Yapay Zekaya Sor
Yalnızlığı mı daha çok seversiniz sosyalliği mi?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ben yalnızlıktan nefret ediyorum.. bu yüzden de arkadaş çevrem olsun isterdim ya da sevgilim olsun isterdim ama maalesef kimseye güven olmuyor bu hayatta

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Suits_s
    Suits_s Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlığın tam bir ülçüsü yok gibi...
    Bazen yalnız kalma ihtiyacı oluyor ve belli bir süre sonrada sosyalleşme ihtiyacı oluyor.
    Hani hayat zıtlıklarla bilinir derler ya
    İşte bu da onun gibi , acıktığında yemek yeme ihtiyacı oluyor, üşüdüğümüzde sıcağı ararız.
    Yalnız kalınca da sosyalleşmeye konuşmaya ihtiyaç duyarız, ardından da yalnız kalmak isteriz.
    Bu bir döngü ve insanların fıtratında var sanırım.
    Kimisi çok sosyal olur tıpkı çok yemek yiyen gibi kimisi de az...

    2
    1 Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      Ben daha çok yalnız kalmayı seviyorum ama ardından konuşmak istediğim bir arkadaşa ihtiyaç duyuluyor

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Bir 6 7 yıl önce bu soruyu sorsaydin sosyalliği derdim ama belli bir yaşa gelince insan herşeyden bıkıyor yalnızlığı daha çok sever hale geliyor şu an yalnızliktan daha keyif alıyorum daha huzurlu ve mutlu oluyorum kendimi dinliyorum kafam rahat oluyor

    3
    0 Yorumla
  • yolcununbiri
    yolcununbiri Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlığı, kalabalıklarda ruhum sıkılıyor

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

43

Cevap

  • anlakendini
    anlakendini Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben aşırı evcimen bir insan olduğum için tam olarak sosyallik de diyemiyorum. Mesela herkes gelsin bizim evde takılalım. Ama çok kalabalık da olmasın. Ara sıra da beni kendi halime bıraksınlar. Eyle.

    1
    0 Yorumla
  • MassacreTerrible
    MassacreTerrible Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Belli bir yaştan sonra arkadaşlıklar bitiyor kimisi evleniyor tayin oluyor geriye bir başına olmak kalıyor yalnızlık birlikte yapılan şeylerin yerini alamaz

    1
    0 Yorumla
  • Çatapatagelbro
    Çatapatagelbro Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İkisi bir arada daima olmalı dengeli bir şekilde ikisinden birini aksatirsan bu hayatıni etkileyecektir

    1
    0 Yorumla
  • mariamaria00
    mariamaria00 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21 , eic 92%
    +1 yıl

    Ne uzun süreli yanlizlik iyidir nede aşırı sosyal hayat elbette bir denge içerisinde oldukça her ikiside hoş gelir✨

    1
    0 Yorumla
  • Soru_sormaya_geldin
    Soru_sormaya_geldin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 82%
    +1 yıl

    Sosyal bir insanım ama yeri gelincede yanizligi çok seviyorum

    2
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Sosyal olmaya çalışıyorum ama yalnızlık bağımlılık yapıyor

    2
    0 Yorumla
  • hardstone1
    hardstone1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    ikisi de sürekli olduğunda sıkıyor. biz ortaya bi karışık yapalım :)

    2
    0 Yorumla
  • NilHatun
    NilHatun Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sessizliği severim. Yanımda biri olacaksa onun sessizliğinde yalnız kalabilirim.

    1
    0 Yorumla
  • ZpAtş
    ZpAtş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Yalnızlık iyidir. Kendime tahammülüm yok başkasına nasıl olsun

    1
    0 Yorumla
  • faydali_bilgin_16_08
    faydali_bilgin_16_08 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne ifrat ne tefrit ama kalabalığı sevmem samimiyetsizlik

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    İkisini dengede tutmayı severim.. Yalnız kalkıp yalnızlığımın keyfini de sürmek isterim, arkadaşlarım ile tüm gün gezmekte..

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Duruma ve moduma göre değişiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yalnızlıl adeta bir parçam olmuş çok dönük bir insanım genelde arkadasim olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlığı daha çok seviyorum nedense..

    0
    0 Yorumla
  • Glowyft
    Glowyft Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sosyallik tabi ki yalnız diyen ortamın tadını bilmiyoddur

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı.

    Ben hep yalnız asosyalim hiç sosyalleşemiyorum

    1
    34 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sosyalleşmek istiyorsan denemelisin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben istesemde sosyalleşemiyorum maalesef hep asosyal yaşıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden sosyalleşemiyorsun sence?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Utangaç çekingen içe dönük sessiz biriyim hiç açılamadım hep içime kapandım kendimi eve kapattım senelerdir evden dışarı bile çıkmıyorum işsizim asosyalim bekarım sevgilim olmadı arkadaşım yok hep evdeyim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bunu değiştirmek yine senin elinde

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bilmiyorum ben çocukluğumdan beri aynıyım hiç açılamadım 35 yaşına geldim hâlâ asosyalim hiç sosyalleşemedim senelerdir evden dışarı da çıkamıyorum gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti gitti

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hep yerinde saymak yerine farklılık için adım atabilirsin bence. Kendini zorla biraz

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hiç adım atamadım atamıyorum olmuyor gençliğimi istemeyerek evde geçirdim hiç çalışamadım gezemedim eğlenemedim hayatın dışında kaldım zaten gençliğimi hiç yaşayamadım

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Denedin mi hiç

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İlkokul ortaokul liseye gittim o yaşlarda sokağa da çıkıyordum ama asosyaldim yani çok açılamadım lise bitince iyice eve kapandım sonra askere gittim geldim yine açılamadım 20'li yaşlarımda sınavlara girdim 2 kere işkur programına katıldım bir kaç ay sürdü oralarda da açılamadım 20'li yaşlarım da eve kapalı asosyal yalnız geçti 30 yaşından sonra zaten evden dışarı çıkmadım hiçbir yere gitmedim 35 yaşına geldim ama iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadan yaşlanıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tekrar dene öyleyse. Seni asosyal olmaya iten şey nedir?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Dediğim gibi çocukluğumdan beri sosyalleşemiyorum utangaç çekingen içe dönük sessiz bir yapım var hiç açılamadım okulda hep sessiz kimseyle konuşmayan sıramdan kalkmayan teneffüslere bile çıkmayan biriydim insanlarla yakınlık kuramadım çocukken sokağa da çıkıyordum oyunlar da oynuyordum ama çok sessiz çekingen pasif kalıyordum hayatımda hiç kızlarla da yakınlık kurup arkadaş olamadım çocukluk ve ergenlik dönemlerim hep böyle geçti o yaşlarda dışarı çıkabiliyordum ama sosyalleşemiyordum ortamlara giremiyordum diğerlerine göre hep sessizdim hiç açılamadım öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi liseden sonra iyice eve kapandım işe giremedim gezemedim eğlenemedim sosyal aktivitem olmadı hep eve kapalı kaldım askere gittim askerde de açılamadım geldim yine eve kapandım gençliğim de hep evde geçti işe giremedim çalışamadım gezemedim eğlenemedim sosyalleşemedim arkadaş çevrem olmadı kız arkadaşım olmadı hiçbir etkinliğe katılamadım sinemaya bile hiç gidemedim hep eve kapalı yaşadım senrlerdir evden dışarı çıkamıyorum gençliğimi evde sıkılarak bunalarak geçirdim hâlâ aynıyım insanlardan utanıyorum çekiniyorum sokağa çıkamıyorum maalesef yaşım 35 olacak ama hiç yaşam deneyimim yok mesleğim yok hayata dair tecrübem yok eksik kaldım yetersiz kaldım iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadan geçiyor ömrüm

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Psikolog desteği neden almadın? Destek alabilirsin bu konuda

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hiç destek almadım gelmişim 35 yaşına bu yaştan sonra destek alsam neye yarar ki hayatı kaçırdım gençliğimi yaşayamadan kaybettim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yanılıyorsun. Bence destek almalısın..

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bu yaştan sonra dediğin ne sanki daha yaşın kaç gençsin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Mart ayında 35 yaşına gireceğim gençliğimin en güzel yıllarını hiç yasayamadna kaybettim gençliğime dair yaşanmış hiç güzel bir günüm olmadı kendimi eksik kalmış hissediyorum hayatı kaçırdım kaybım büyük telafisi de yok

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      O zaman kalan zamanlarını heba etme destek al bence

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Destek almak için imkanım yok olsa da korkarım utanırım zaten destek bile alamam bilmiyorum hayata yabancı kaldım kendimi hayata karşı zayıf güçsüz yetersiz hissediyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      İlla para vermene gerek yok bunun için. Devlet hastanelerinin de ücretsiz psikologları oluyor. Yani şöyle düşün. Ne kaybedersin ki? Utanacağın ne var? Neyden korkuyorsun?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Benim sigortam yok ki hasta olunca hiç hastaneye bile gidemiyorum bilmiyorum psikologla doktorla görüşmek destek almak beni korkutuyor doktordan utanırım çekinirim kendimi ifade edemem anlatamam

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Diyelim ki kendini ifade edemedin, anlatamadın. Olabilecek en kötü şey ne? Tanımadığın, belki de hayatın boyunca bir daha hiç görmeyeceğin insanların yanında kendini ifade edemedin diye neden utanasın? Sen herhangi birinin karşısında en kötü ihtimalle küçük de düşsen karşındaki insanın bunu unutması 2 gün bilen sürmeyecek. Neden bunu bu kadar dert edip hayatını zindan edesin ki?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben ilk adımı atmaktan da destek almaktan da korkuyorum utanıyorum çekiniyorum bilmiyorum hiç yapamadım zaten bu yaşıma kadar istesemde kendimi aşamadım hiç açılamadım yaşım ilerledikçe düzelirim sandım ama daha da berbat hale geldim çocukluk ve ergenlik dönemlerinde gelişimimi tamamlayamadım bence bu da yetişkinliğimi olumsuz etkiledi kendimi çok yetersiz hissediyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Dediğim gibi çaba göstererek, gidip destek alarak bunu atlatabilirsin. Çaresi olmayan bir şey değil bu

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Haklısın da gerçekten utangaçlık çekingenlik kaygı korku öz güvensizlik geç kalmışlık yetersizlik herşeye engel oluyor adım atamıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Duyan da 70 yaşındasın zanneder. Daha 35 yaşındaymışsın. Neyin geç kalması? Kalan ömürünü de heba etmek istiyorsan sen bilirsin ama istemiyorsan tavsiyemi dinle bence

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben zaten ömrümü hiç heba etmek istemedim ama senelerdir çaresizlik içinde yaşıyorum gençliğimde yaşamak istediğim hayal ettiğim hiçbir şeyi yaşayamadım her şey içimde kaldı çocukluğumdan beri utangaçlık çekingenlik hayatıma engel oldu kendimi özgür bir insan gibi hissedemedim hep tutsak gibi yaşadım hâlâ aynıyım çocukluğumdan beri aşamıyorum her sene aynıyım yaşım ilerledikçe hicbir şey değişmedi hep aynı kaldım istesemde açılamadım olmuyor da evden dışarı bile çıkamıyorum en güzel yaşlarım evde sıkılarak bunalarak geçti destek alsam da düzeleceğimi sanmıyorum belki de çocukluk ve ergenlikte kendimi aşmam açılmam gerekti ama olmadı

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Destek alarak düzeleceğini dusunmuyorsan diyecek başka bileyim kalmıyor.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bilmiyorum sonuçta hiç destek almadım faydası olsa bile ben destek almak için adım atamam bu da bir engel neyse meşgul ettim kusura bakma her şey için teşekkür ederim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Gerçekten istiyorsan adım atmamak için bir sebebin yok bence. Rica ederim. İyi akşamlar

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Utangaçlık çekingenlik hayatımı her yönden olumsuz etkiledi etkilemeye de devam ediyor bu bir engel

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Utanarak çık. Ne kaybedersin? En kötü ne olabilir onu düşün. Olabilecek en kötü durum senin şu an kendini eve kapatmandan daha kötü olabilir mi diye düşün. Seçimini ona göre yap

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Utangaçlık adım atmama engel oluyor işte utangaçlık hayatıma hep engel oluyor olacağı kadar da oldu zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • AutumnShades
    AutumnShades Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tek başınalığı da beraber bir şeyler yapmayıda ayrı ayrı seviyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gü1rose
    Gü1rose Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yalnızlık! Paha biçilemez bi özgürlük bazen ama her zaman değil tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • CaptainKingston
    CaptainKingston Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yalnızlık da iyi soysal de olabiliyorum o an ki ruh halime bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Angell20
    Angell20 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.

    Sosyalliği seven bi yalnızım

    3
    0 Yorumla
  • Samimiyetveguven
    Samimiyetveguven Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Gereksiz sosyalliktense kaliteli yalnızlığı

    2
    0 Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Yalnizligi tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • AslıHiçOlanlardan
    AslıHiçOlanlardan Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyallik iyi yalnızlık karamsarlık yaratır

    1
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Mağaramda mutluyum. 😃

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Duruma göre değişir yalnızlık keyif verir.

    1
    0 Yorumla
  • judebellingham
    judebellingham Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    Duruma göre değişir 💞

    1
    0 Yorumla
  • --Nightmonarch
    --Nightmonarch Takip Et
    Yoda Yaş: 101 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalnızlığı seviyorum. Bana huzur veriyor

    1
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Artik insanlar yoruo yanlizlik iyi kafa dinliom

    1
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Yalnızlığıma aşığım ben

    1
    0 Yorumla
  • Hopss
    Hopss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de yerinde güzel

    1
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Sosyal biri olmak güzel ama her zaman değil 😁

    1
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Ben sosyal bir insanım ✌️

    1
    0 Yorumla
  • Aesir
    Aesir Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 954 cevap paylaştı.

    Yalnızlık sevdam ağır basıyor.

    1
    0 Yorumla
  • mi_lightning
    mi_lightning Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 970 cevap paylaştı.

    Sosyallik tam bana göre ⚡

    1
    0 Yorumla
  • kdsljdkspalsls
    kdsljdkspalsls Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 811 cevap paylaştı.

    İnsanları sevmem ama sosyal olmak zorundayız

    1
    0 Yorumla
  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    yerien göre bazen kalabalık bazen yalnızlık iyidir

    1
    0 Yorumla
  • İnflames2626
    İnflames2626 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bilmiyomki

    1
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen bilmezsen kim bilecek

      Yorumla
    • İnflames2626
      İnflames2626
      +1 yıl

      Ya aslında ne bileyim açsın ve mükemmel bir sofranın basindasindir yiyemiyorsun gibi bı tuhaflık işte

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hmm

      Yorumla
    • İnflames2626
      İnflames2626
      +1 yıl

      Bilmiyom yaa yorgunum yorgun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Yalnızlık tam benlik

    1
    0 Yorumla
  • HardFastFierY
    HardFastFierY Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.

    Ruh halime göre değişiyo net olamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • nourulyanov
    nourulyanov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlık

    2
    0 Yorumla
  • bbrow
    bbrow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyalliği

    1
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.

    Yalnızlığı

    1
    0 Yorumla
  • FreePowerFullll
    FreePowerFullll Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    Yalnızlık kesin

    1
    0 Yorumla
  • bourrasque
    bourrasque Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    ikisini de sevmiyorum 😅

    1
    0 Yorumla
  • hare_
    hare_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Yalnızlık.

    1
    0 Yorumla
  • ѕυrαтѕız_ĸız
    ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    sosyalliği

    1
    0 Yorumla
  • GeceFısıltısı
    GeceFısıltısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyalliği

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.

    Sosyal olmayı

    1
    0 Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yalnızlık severim

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    yalnızlık daha güzel

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yalnızlık

    1
    0 Yorumla
  • MeraklıBaykuş1
    MeraklıBaykuş1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 35%
    +1 yıl

    Yalnız

    1
    0 Yorumla
  • Hakan28Giresun
    Hakan28Giresun Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 618 cevap paylaştı.

    yanlızlığı daha çok

    1
    0 Yorumla
  • November_
    November_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Şu sıralar yalnızlık

    1
    0 Yorumla
  • Nephthys035
    Nephthys035 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Dost canlısıyım

    1
    0 Yorumla
  • Levi01adana
    Levi01adana Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlığı

    1
    0 Yorumla
  • Wayne_Jenkins
    Wayne_Jenkins Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Ruh halime bağlı

    1
    0 Yorumla
  • SevgilimKaynanam
    SevgilimKaynanam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yalnızlık kimse için iyi değil

    1
    0 Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Yalnızlık

    0
    0 Yorumla
  • ƘıԼıCƘiƦAƝ
    ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Yerine göre değişir

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yalnızlığı mı daha çok seversiniz sosyalliği mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yalnızlığı mı seviyorsunuz, sosyalliği mi? 15 cevap verildi
Yalnızlığı mı yoksa sosyal olmayı mı seviyorsunuz? 82 cevap verildi
Yalnızlık mı yoksa sosyallik mi daha cezbedici? 64 cevap verildi
Yalnızlığı mı yoksa kalabalık olmayı daha çok seviyorsunuz? 12 cevap verildi
Sosyal olmayı sever misiniz yoksa yalnızken daha mı huzurlu olursunuz? 15 cevap verildi
Yalnız takılmak mı daha huzurlu yoksa arkadaşlarla sosyallik mi sizi daha iyi hissettiriyor? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨