Vallahi dün sınava girerek geçti, bitti sonunda sınavlarım. Bugün artık dinlenmek istiyorum... 🤓
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
gezmeye çalışıyorum, bilhassa türkiyeyi. daha doğrusu buna karar verdin ama bu günlerde üstüne düşmedim ki havalarda soğumaya başladı.. bi yere gitmezsem akşam bi başıma dahi olsa çıkarım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Gezerek genelde
evde dinlenmek çok daha iyi belki yürüyüş iyi oluyor bu pahalılıkta gezme işi yaş :D
evde dinlemek bu aralar iyi bir hafta sonu değerlendirmesi
Vallahi dün sınava girerek geçti, bitti sonunda sınavlarım. Bugün artık dinlenmek istiyorum... 🤓
gezmeye çalışıyorum, bilhassa türkiyeyi. daha doğrusu buna karar verdin ama bu günlerde üstüne düşmedim ki havalarda soğumaya başladı.. bi yere gitmezsem akşam bi başıma dahi olsa çıkarım
Cumartesi günleri genelde gezerek pazar günü dinlenerek
Arkadaşlarımla takılırak geçiririm genellikle.
Haftaiçi mi haftasonu mu hiç anlamıyorum ki her gün aynı
Dinlendim ve sonrasında gezintiye çıktım.
Çalışarak geçiriyorum
Önce dinlemek diyorum.. Sonra gezmek..
Yürüyüş yaptım
Sıkılarak geçiriyorum hanımefendi
Ders çalışmaya çalışıyorum
İkisi de değil çalışarak her zaman olduğu gibi.
İkiside oluyor genelde
Benim için her gün aynı
Bol bol gezerek geçiriyorum..
tasması kopmuş it gibi gezerek
Sürekli evde yatiyorum
Ful yatıs ya
bende hatta dinlenmelik bir yatış bile değil skajdjka
En iyisini yapıyoz
Değişiyor.
Dinlenerek
Dinlenerek
Hiç belli olmuyor çok anlık yaşıyorum
Dinlenerek geçiyor
ders çalışarak
akıyoruzzz💅💃
Dinlenerek
İkiside
İkiside