Hayırlı cumalar ❤ Hafta sonu planlar yapıldı mı?

#inci🤎
Hayırlı cumalar ❤ Hafta sonu planlar yapıldı mı?

#inci🤎
Hafta sonlarını genelde evde geçiriyorum gerçi zaten pek çıkmıyorum dışarı gerekmedikçe.. arada hafa almak için çıkarım ya da markete gitmek için ya da öyle dolaşıp gezmek için çıkarım.. hafta sonları da sıkıcı geçer hep.. nedense hafta içine göre daha sakin durgun geçiyor.. bazen film açıyorum bazen sitede takılıyorum bazen de oyun oynuyorum öyle.
Haftasonu bana hafta içinden daha yorucu geçiyor sevmiyorum pek zaten plan yapmayı falan da plansız yaşıyoruz öylesi daha güzel.
Genelde evdeyimdir.
Cevap
17Cevap
Bugün bütün işlerimi halledip hafta sonu paso yatacam yani inşallah maşallah :D amin
Daha çok gezerek geçiyor...
Çalışarak geciriyorum. 😂. memur kafasında sorulmuş bir soru olmus 🤣
Ben hafta sonu evde olmayı sevmiyorum.. 😅 Hafta sonu olunca kendimi dışarı atıyorum.. 😅
Galiba hafif ateşim var, yatıp dinleneceğim o yüzden.
Geçmiş olsun
O an ki ruh halime bağlıdır. İnsan için zamanı değerli ve anlamlı kılan özel birisi olursa ortam her koşulda mutluluk verir
Biraz dinleniyorum biraz da geziyorum. Aslında benim gezme anlayışım genelde AVM'de kahve içmek olduğu için, gezerken de dinlenmiş oluyorum:d
Çalışarak paşam çalışarak 😂
Kedilere mama alamazsin çalış
He ya valla
Cumartesi mesai ile geçer.
Pazar günü de pazartesinin hesaplarıyla.
Hayırlı cumalar. Her günüm hafta sonu gibi olduğu için farketmiyor.
Hafta sonumu genelde gezerek geçirmeyi severim. Sana da hayırlı cumalar olsun ✨
Normalde gezerek geçiriyorum ama bu hafta sonu hava şartlarından dolayı zor..
Bu hafta sonu evden çıkmayı düşünmüyorum.
Hafta sonuna daha var ya 😂
Bugunden yap plan
Yağmurlu olacakmış zaten evde olurum herhalde 😀
Öğlen 1 e kadar uyurum sonra çıkar gezerim inci dayı.
Dayısı kurban
🤣🤣 Sana birsey söyliyeyimmi sana dayı diye diye gercek dayım gibi gisediyorum artık.
Bayramda gel harçlık vereyim ben hiç dayı olmadim jsjs
Tamam gelirim.
Duruma göre değişiyor ama gezerim genelde. Yağmur yağmazsa planlar yapıldıı
Yarın çalışıyorum ama pazar günü için henüz planım yok
Dinlene dinlene geziyorum 😂
Cumartesi dinlenerek pazar gezerek
Kafama göre hepsi de olabiliyor
Cumartesi manitamla pazar evde dinlenerek
Gezmeyi severim ama genelde dinlenmeli geçer
Hayırlı cumalar gezerek.
Daha çok yorularak 😁
Yatarak
Hayırlı cumalar 🌺 Gezmek en iyisidir.
Dinlenerek tabiki
Hiç belli olmuyor
O zamanki mooduma göre değişiyor
Hafta sonu, hafta içi hep evdeyim
Hava şartlarına göre değişir
Evde.
Çalışarak
Dinlenerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?