Tanıştığım insanların yüzünü unutuyorum. Bu sizde de oluyor mu?

Arkadaşlar date çıktığım ya da 1 aydır 3 aydır gördüğüm insanlarin yüzünü eve gidince unutuyorum misal 4 aydır spora gidiyorum sürekli muhatap olduğum antrenörün eve gidince yüzüne dair hiçbir şey hatırlamıyorum ya da hatırlıyorum çok nadir anında tekrar unutuyorum. Tanıştığım insanlarda da böyle. İnsanların yüzü ancak o yüze çok uzun süre aşina kalırsam aklıma kazınıyor 8-9 ay gibi. Niye acaba ya? Yine unutmak istemeyeceğim birisi ile tanıştım neye benzediğine dair hiçbir fikrim yok şu an. Vallahi çıldırcam. Hafızam zayıf kesinlikle değil, mesela bir telefon numarasını birisi 1 kere bana söylesin anında ezberine giriyor bir daha unutmuyorum. Anılarımı en ince detayina kadar hatirlarim. Sadece insanların yüzünü hatirlamakta çok zorlaniyorum.
Tanıştığım insanların yüzünü unutuyorum. Bu sizde de oluyor mu?
Cevapla