Sohbet uygulamalarında eskiden konuştuğum insanları unutmak normal mi, sizde de oluyor mu?

Bu bende çok oluyor insanlar yüzeysel konuştukları için hatta seneler sonra aynı kişiyle başka uygulamadan eşleştiğim oluyor ya o beni hatırlamıyor bazen ya ben onu hatırlamıyorum değişik bir durum

Sohbet uygulamalarında eskiden konuştuğum insanları unutmak normal mi, sizde de oluyor mu?
Cevapla