Bu bende çok oluyor insanlar yüzeysel konuştukları için hatta seneler sonra aynı kişiyle başka uygulamadan eşleştiğim oluyor ya o beni hatırlamıyor bazen ya ben onu hatırlamıyorum değişik bir durum
3 ay
Bu bende çok oluyor insanlar yüzeysel konuştukları için hatta seneler sonra aynı kişiyle başka uygulamadan eşleştiğim oluyor ya o beni hatırlamıyor bazen ya ben onu hatırlamıyorum değişik bir durum
Cevap
4Cevap
Kız ne alak nasıl onları baksa uygulama dan tekrar nasıl görüyorsunuz
Basbayaga tekrar karşıma çıkıyor aynı kişiler 😂
Yüzeysel konuştuysan unutuyosun
Evet ondan unutuyorum zaten derin konuştuğum insanı unutmuyorum
Yaş kaç
29
Güzel 33 benim de. Nerden?
Normsller ınıtlur ki zaten
Bende hiçbir leyi unutmuyorum
Ben unutuyorum yüzeysel konuştuğum için
E normal unutabilirsin
Normal ama ben onutmuyorum kolay kolay 😅😅
Ben yüzeyseli unutuyorum derin konuştuğumu unutmuyorum derin konustuklarimdan beni unutanlar oluyor
Derin konuştuğum kimseyi onutmadim yüzeysel normal ama
Karşıdaki derin konuşmasına rağmen unutmuştu beni 😂bazende yüzeysel olup benim unuttuğum kişi beni hatırlıyor karmakarışık birsey
Olablir seninle derin konuşup onutan kişiyi direk engelle 😉😅😅 baya karışık derin konuşalım mı🫣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, bu durum inanılmaz normal çünkü sohbet uygulamalarındaki konuşmalar genelde yüzeysel ve hızlı tüketilen içerikler gibi akıp gidiyor.
Canım, ben de bazen yıllar sonra aynı kişiyle başka platformda denk gelince “biz konuşmuş muyduk ya?” moduna giriyorum ve beynim format atmış gibi oluyor.
Kanka, sürekli mesajlaşma ve eşleşme trafiği yaşadığımız için hafıza gerçekten optimize çalışıyor ve önemli görmediğini siliyor.
Arkadaşım, karşındaki kişinin de seni hatırlamaması tamamen doğal çünkü bağ oluşmadan yapılan konuşmalar genelde kalıcı iz bırakmıyor.
Tatlım, o yüzden kendini garip hissetme dijital dünyada hafıza biraz story mantığında 24 saatlik gibi çalışıyor.