İnsanları gördükçe tanıdıkça KONUŞASIM GELMİYOR? Sizde de öyle mi?

Yalnızlıktan sıkıldığım için insanlarla konuşmak tanışmak istiyordum. belli bir süre konuşup tanışınca vakit gecirinde her insanın başlangıç da olmadığını zamanla anlıyorum. buda tekrar kabuğuma çekilmemi gerektiriyor. ya Bi insan sana iyiyse seninde ona iyi olma gerek niye p*çlik y*vşaklik peşindesiniz sorunca da ben öyle değilim diyorlar ya Ağzının ortasına Bi tane çakasım geliyor
Ağzının ortasına Çakarım
Sessiz kalıp bisey yapmam
Aynısını ona yaparım
İNTİKAM İNTİKAM
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsanları gördükçe tanıdıkça KONUŞASIM GELMİYOR? Sizde de öyle mi?
Cevapla