Kizlar neden güzellik algısı diyerek duygu sömürüsü yapıyorsunuz?

Bu aralar paylasimlarda cok goruyorum işte guzellik algisi efendim kiz neden bu ölçülerde olmali zaten kizlar genelde birbirinizle yaristginiz icin bu algiya kapiliyosunuz erkeklere gelince uzun olsun vucudu olsun yakisikli iyi bi işi olsun yok efendim kizlara guzellik algisi diye aglayalım bu ne iş bu kime mantikli geliyor ki

Kizlar neden güzellik algısı diyerek duygu sömürüsü yapıyorsunuz?
Cevapla